Gå til innhold

Hvor lang fødsel hadde du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca 10 timer med begge, men det var veldig ulike fødsler likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

46 og 11 timer

Men om vi skal ta fra fire modne cm -> 8 og 4 timer.

Skrevet

30 timer

5 timer

30 min (snitt)

Skrevet

Hvordan vet du allerede nå at det blir setefødsel igjen? Den kan jo snu seg da.

Skrevet

Ganske nøyaktig 24 timer.

Skrevet

52 timer før han måtte hentes ut med keisersnitt :/

Skrevet

Min første fødsel: murringer på dagen, riene begynte i 23tiden, iallefall det som kan kalles noenlunde regelmessig. Ute halv elleve på formiddagen. Fødselen ble reknet til 12 timer av sykehuset. Kom på sykehuset i 4tiden natta for sjekk (bor langt unna) og fikk fødestue.

Skrevet

Førstemann satt hele svangerskapet, og siden det er bare to mnd igjen, og babyen er langt over gjennomsnittet, så har jeg fått beskjed om og belage meg på en setefødsel igjen. Personlig syns jeg setefødselen var mye bedre enn hode, så det gjør meg ingenting.

Skrevet

1. 14 timer

2. 3 timer og 20 min.

Skrevet

Nr 1: 29 timer

Nr 2: 5 timer og 47 minutter

Nr 3: 6 timer og 52 minutter

Skrevet

1. barn: 7 timer

2. barn: 2 timer

Skrevet

1 barnet: ca 6 timer

2 barn: ca 3 timer

Skrevet

Teller ikke fødselen fra første rie, i såfall kunne hver enkelt fødsel ha holdt på i evigheter. Teller selv fra aktiv fase (altså fra 4 cm åpning).

Med nr 1. gikk det 4 timer fra 4 cm (medberegnet første rie, 24 timer - hadde uregelmessige rier gjennom hele fødselen).

Med nr.2 gikk det 5,5 timer fra 4 cm (medberegnet første rie 17 timer - hadde uregelmessige rier)

Skrevet

10 timer står det i papirene mine. Ble satt i gang på morgenen, og det startet seint på kvelden.

Skrevet

ca 6 1/2 time. Vannet gikk før riene begynte :) Jeg syns selv jeg hadde en drømmefødsel, og gruer meg ikke til neste fødsel. Skal du føde snart, HI ? Isåfall : Lykke til!

Skrevet

50 min. Det var intenst, men jeg tar gjerne en sånn fødsel igjen.

Skrevet

Fra første rie ca 28 t. Aktiv fødsel fra 4 cm åpning 10 timer. 1. gangs.

Skrevet

1. ca 2,5 døgn (riestart natt til mandag, keisersnitt onsdag 21,35)

2. 1 uke (riestart tidlig på fredag, født neste fredag 12.35)

Skrevet

med første 12 timer

med andre 30min

Skrevet

første fødsel, blei indusert - 4timer fra første rie (6timer fra vannet blei tatt)

andre fødsel startet naturlig - 33timer om jeg regner fra første rie. men var ikke i fødsel i alle 33 timene. det første døgnet så var det bare en kort, lett rie et par ganger i timen eller så. fra det gikk over i fødselsrier som faktisk var vonde (men uregelmessige og litt korte) tok det i underkant av 4timer. fra aktiv fødsel til baby var ute tok det 50 min.

Skrevet

Første: 24 timer fra første rie.(2-3 min mellom riene fra start til stopp) Men fra 4-5 cm til hun var ute 4 timer. Ble tatt med vakuum tilslutt.. Holdt på å miste henne.

Andre: 12 timer fra jeg kjente noe.(Uregelmessige ikke så vonde rier) Men fra 7 cm så tok det 1.5 time. (kom inn med 7 cm) Drømmefødsel! =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...