Gå til innhold

Noen som vi skravle? Kjeder meg litt....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil. For jeg kjeder meg jeg og. Får ikke sooove :)

Forøvrig skjer det ikke en dritt.

Ikke der heller, regner jeg med?

Skrevet

Haha! Her skal jeg love deg at det ikke skjer en dritt... Har så langt i kveld stappet i meg en liten pizza full av rømmedressing, en iste fra Tine, en pastilleske med mynthon, en melkerull, nesten en hel pose ostepop (har mer igjen), to vaniljeis, tre saftis og litt vingummi... Kjedespiser. Er rart det der, har en egen mage for usunne ting... Må skjerpe meg fra torsdag, men er så lei godteri at det bør gå :-p!

Gjort i dag da?

Skrevet

Pizza ja, det har jammen meg jeg og spist idag. Og den var ikke noe særlig god, når jeg tenker meg om. Æsj, nå ble jeg faktisk kvalm av tanken på det! No more frossen-pizza på denne mammaen!

Sjokolade har jeg og spist, men merkelig nok er sjokoladen på bordet urørt. Er nok pizzaen som har gjort meg i et ikke-godteri-humør.

Er vanligvis altfor glad i sjokolade, men jeg prøver og å skjerpe meg. Neste uke :D

Idag har jeg sittet på sykehuset og ventet på at legene skal se til helvete å få fingeren ut, og sende oss hjem. Men neida, de synes tydeligvis at vi er så fryktelig festlige, at de bare har tenkt å ha oss der. Hurra.

Kjempegøy!

Og imorgen skal jeg gjøre akkurat det samme.

Og du da, bortsett fra å spise? ;P

Skrevet

Hehe, nei, min pizza var heller ikke spesielt god... Var en grunn til at jeg dynket hele ned med rømmedressing... Kom forresten på at jeg har spist poteter med saus i dag også. Er liksom ikke måte på alt jeg skal klare å stappe i meg. Spis så mye jeg bare kan før jeg skal slanke meg fra torsdag av? Hehe... Ja, det er jo veldig smart;) PS: frossenpizza kan være godt;)!

Hva er dere på sykehuset for? Ikke noe alvorlig vel?

Har vel ikke hatt tid til så veldig mye siden jeg har spist så mye? Hehe... Nei, her har dagen gått bort på litt soving (minstemann var våken i hele natt) og da han ble levert til far fikk jeg noen dyrebare timer på øyet... Våknet, dusjet og alt det der... Så bestemte jeg meg for at shopping var ypperlig... Fikk kjøpt meg en god del nytt, men ble litt slitsomt i lengden. Viste seg at jeg ikke var den eneste som tenkte at shopping i dag var en fin ting å finne på;). Kan det være skattepengene som har fått folk ut? Hehe.

Skrevet

Akk ja, hadde bare jeg og hatt litt rømmedressing...

Jeg har og planer om å begynne å spise litt sunnere. Problemet er bare det at jeg sier det hver uke, og når den aktuelle ukedagen er der, så blir det aldri noe av. Eier ikke viljestyrke :D

Skulle slutte å snuse og, men neida...

Nja, jo, altså hun skal ha levertransplantasjon, så ble hun syk sist uke og måtte ha intravenøs antibiotika, siden de ikke vil ta noen sjanser siden hun står på venteliste. Men, bank i bordet, så er hun frisk igjen nå, så satser på å komme hjem til helga. Så kan vi heller sitte hjemme og vente på telefon nummer tre :)

Hihi, nei, spising tar tid. Men man må jo spise, hvis ikke blir man jo så skrekkelig tynn, og det er jo ikke så veldig snasent...

Åh, det er gull verdt de timene man får fri og bare kan sove av hjertens lyst!:) Godt du har noen som kan trå til litt :)

Yaiks, dusjing! Det har jeg helt glemt idag! Uææ...får dusje før jeg køyer, tror jeg. Har skiftet på senga idag, og kan ikke legge meg i rent sengetøy uten å dusje :P

Dritt altså, jeg har ikke fått skattepengene enda. Skikkelig kjipt, siden jeg hadde tenkt å bruke alle på verdens kuleste tatovering . (Ja, liksom som at jeg hadde fått lov av Goebbels til det :P )

Så du har altså tilbrakt dagen din som en sild i tønne? :D Jaja, så lenge man får brukt litt penger, så er jeg villig til å være sild når som helst jeg, altså!

Skrevet

Jeg var forresten også på leting etter bikkja, som fant det for godt å ta seg en svømmetur uten min viten og tillatelse. Så nå ligger hun på gulvet og skammer seg :D

Skrevet

Rømmedressing kan virkelig gjøre underverker;)! Jeg kan være veldig flink til å spise sunt i perioder, men så kommer jeg ut av det og da bare orker jeg ikke... Men jeg skal ta meg sammen fra torsdag av, og da vet jeg heldigvis at jeg klarer å gjøre det... Vil prøve å holde vekten og ikke gå opp, det har jeg helt sikkert gjort de siste ukene her, hehe! Vel, så lenge buksene passer? :-p

Såpass, ja! Levertransplantasjon? Er det sånn at leveren er veldig dårlig og slikt da? Jeg kan ikke så mye om slikt, så jeg spør... Du må ikke svare hvis du ikke vil. Skal krysse fingrene mine for at hun holder seg frisk og får transplantasjonen! Håper det skjer snarest!

Var veldig deilig med noen timer fri! Guttungen var hos faren sin da, og det er vel omtrent bare jeg som har barna i hele sommer, så jeg fortjente det litt ;-) Var veldig deilig å få sovet ut litt, og egentlig bare slappe av... Helt alene! Ingen venner, bare meg selv... Trenger det noen ganger!

Kjedelig at du ikke har fått skattepengene, da! Skulle du få mye igjen eller? Hva slags tatovering har du tenkt deg å få da?

Jeg er gjerne sild i tønne! Så lenge jeg får masse fint er jeg superfornøyd ;-D!

Skrevet

Haha! Bor du nærme vann eller? Er hunden glad i å svømme? Hva slags hund er det? Hunder er sååå søte! Synd jeg er allergisk :(

Skrevet

Mmm...jeg eeeelsker rømmedressing altså! Når vi er på Peppes og spiser, er det ikke pizza med rømmedressing, men rømmedressing med pizza. Det føler jeg beskriver mitt kjærlighetsforhold til dette vidunderproduktet på en god måte :)

Haha, ja, samme her, så lenge buksene passer....

Tenker ikke så mye over at det tyter liiiitt mer ut på sidene enn det gjorde før...:) Men æsj og, er det egentlig så farlig? Så lenge buksene passer, mener jeg? :)

Neida, gjør ikke noe av å svare på det. Er ikke noe som skal holdes hemmelig for verden :) Men, verden er urettferdig. Som om ikke det er nok at hun har Downs. Ja, altså, det gjør ingen verdens ting det, men følte liksom at det var litt urettferdig at hun må ha ny lever og, på toppen av det hele.

Vel, er vel egentlig ikke sånn dårlig, er ikke akutt leversyk, med leversvikt og gulsott og sånn, for det er ikke en leversykdom, men en lever-konstruksjonsfeil.

Så den må byttes ut. Snart håper jeg. Vært på to bomturer, og får bare håpe at alle gode ting er tre :)

Ikke så mye det var snakk om, 10000. Tenkte jeg skulle dekke over gammel syden-synd på ryggen :)

Huff, det er helt fælt altså. Har faktisk vurdert burka. Jeg ser den ikke, men jeg vet at den er der, og jeg kan høre at den ler av meg :D Dumme tatovering, og dumme 16-år gamle meg.

Men nå må jeg legge meg, klokka ble plutselig veldig mye, og jeg skal til....taaaaannlegen imorgen tidlig kl 8 :-o

Så beklager at det ble litt om meg-meg-meg dette innlegget her :)

Du må bare sende meg PM om du vil :)

Ha ei riktig så god natt, hyggelig å skvaldre med deg :)

Skrevet

Hehe, jeg er helt som deg der! ELSKER rømmedressing, det er vikelig godt det! Da spiser jeg også rømmedressing med pizza, man får jo ingenting bedre!

Ingenting betyr noe så lenge man får buksene igjen... Hvem bryr seg om det som skulle tyte over? Buksene lukker seg jo :-p

Å, det er datteren din som heter Ingrid? Så henne jo på Lanoungen, skikkelig nydelig liten jente! Håper virkelig dere får den levertransplantasjonen så snart som mulig, skal krysse alt jeg eier og har! Verden er virkelig urettferdig ja - men vi kan håpe og tro på at alle gode ting er tre!

Haha, jeg kjenner meg igjen der... Har en jeg skammer meg like mye over... Men som dessverre fortsatt er der... Hvorfor er det lov å ta seg tatovering i ung alder? Skammer meg og skammer meg, selv om jeg ikke ser min jeg heller!

Skjønner det, du får sove godt! Lykke til hos tannlegen, elsker ikke akkurat tannlegen!

Kjempekoselig å skravle med deg også...;) Sender deg nok en PM i løpet av noen dager... Nettet er bare så tullete nå!

Sov godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...