Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Når folk påstår de mister hus og livsglede fordi skattepengene ikke kommer inn før til høsten. Våkn opp. Sett dere inn i det alle voksne med inntekt og familie burde kunne. Syns det er rart at man ikke "vet" at skatten kan komme på høsten og det selv om man ikke har mange rare tillegg etc. Og hva med å betale mindre skatt og heller sette spare penger på en bankkonto? Da vet man at pengene er der når man trenger de. Ikke kom her med sykdom meg ditt og sykdom meg datt. Det er bare unnskyldninger for å ikke gidde ta det ansvaret man må ta som voksen. Ta ansvar for familien og ikke bare la ting skure og gå. Har man fått barn har man og forpliktelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå