skyttel71 Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Noen andre her inne som ammer sin 9 mnd gamle baby og fortsatt ikke har fått tilbake mensen? Jeg ammer 3 - 4 ganger i døgnet, men syns det er litt rart at tante rød ikke har kommet på besøk ennå. Helt greit i grunn, men hvordan er det med dere andre?
Gjest sug lut Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Det tok ti og elleve måneder her. Veldig bra.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Begge gangene har jeg fått tilbake mens etter 10mnd og 2dager Eldste ble ammet ofte på dagtid og nattammet til 7,5-8mnd. Minste ble ammet mindre, ca 2 ganger i døgnet fra 8mnd, han sov natta over fra nesten nyfødt. Hadde trodd jeg skulle få tilbake mensen tidligere med nr.2 pga mye mindre amming!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå