Gå til innhold

Når sist hadde du sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca to uker siden. Altfor lenge, naturligvis. Men det er lytt mellom veggene, og har noen boende hos oss noen ukers tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for 1,5 uke siden, å jeg er pottesur.....

kjæresten bor langt unna, men flytter hit om ikke så lenge. Da blir det et par ganger daglig, minst :)

Skrevet

2 uker, og jeg holder på å krepere... Mannen min er ikke like sexgal som meg dessverre. En orgasme om dagen er bra for magen eller noe sånt, men det hjelper ikke om mannen ikke er villig...

Skrevet

tre dager siden. Før vi hadde sex den dagen var det 14dager siden sist og før den gangen var det 19dager siden sist. JA, vi er samboere og barnløs.

Helt tragisk. Og jeg revurderer hele forrholdet pgr. av det!

Skrevet

i går:) før det har det ikke vært ordenlig sex på en mnd eller noe.. pga 14 dagers ferie med 3 barn på lite hotellrom pluss at jeg er 7 mnd på veg og ikke alltid helt i modus.. men har både sugd han, kos med meg selv samtidig som jeg drar han pluss en del annet som man kan gjøre litt mere diskret;)

Skrevet

I formiddag med en venninne som også er nabo. Hun kom bort til kaffe etter at barna var levert i barnehagen og så endte det med deilig morgenkos på sofaen. Det skjer minst to ganger i måneden og jada, slapp av nå høns; vi er begge single. (Men dessverre ikke lesbiske...)

Skrevet

I april ein gang.....!!! heitl vanleg her med sex ca 6-7 ganger i året.....!!!

Har 3 barn og vært sammen i 9.5 år.

Skrevet

på lørdag. hadde hatt sex på onsdag hvis jeg ikke hadde fått mensen.. jaja

Skrevet

I gårkveld:) Har sex annenhverdag eller mer. Vært sammen i 4 år, og håper det fortsetter sånn;)

Skrevet

1 mnd siden. Og det var første gang på 20 mnd. Har samboer til og med, og forholdet vårt er kjempefint. Men sånn er det når den ene mister lysten under graviditeten, den andre etter graviditeten. Baby som ikke vil sove, og som våkner av den minste lille lyd. Det blir vel bedre med tiden for oss også får man håpe :-/

Skrevet

Mannen min står like bak meg akkurat nå og puler meg. Jeg kjenner at det er like før han kommer, og nå hører jeg også han si alle de obscøne ordene han pleier å komme med helt på slutten. Aaahhhhhhhhhhhhhh, nå spruter han sæden inn i fitta mi!!!!!!!!!!!!!!!! Og det renner nedover lårene mine.

Skrevet

På onsdag, på sofaen mens vi så på "Lost" :)

Skrevet

Hm, nå er det en stund siden selv om jeg er gift. Husker ikke helt, men hvertfall en uke siden. Har hatt lyst siste dagene men har en forbaskade soppinfeksjon som gjør at jeg nesten ikke klarer å tisse en gang!

Skrevet

Mandag eller tirsdag denne uken tror jeg det var:) Men nå har vi såpass regelmessig sex, så er i grunn ikke noe jeg går og tenker over;)

Skrevet

Tidlig denne mnd. Da nydlingen var i samme land som meg. Nå er han milevis unna, men det er slik man venner seg til ...

Skrevet

5 dager siden... forrige uke hadde vi sex annenhver dag, går litt i rypp og napp her. Satser på det blir noe i helga, pleier alltid bli det:)

Skrevet

rykk og napp skulle det stå.

• 2 uker senere...
Skrevet

hehe...bra du har det godt da ;)jeg hadde i går, men ikke altid det går med ordetlig sex, men jeg fikk da orgasme, er liksom ikke for ofte vi har sex,men det går fint, jeg har ikke all verden med selvtillit heller .

Dere jeg lurer på hvordan kan jeg skrive noe som folk kan komentere, jeg skjønner meg bare ikke helt på dette hehe...

Skrevet

hva er galt 00:32??????

Skrevet

Har det akkurat nå. Mannen min tar meg bakfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...