Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 .. gjør dere det? Man kan jo aldri vite hva den har vært igjennom tidligere..?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Nei, jeg er for paranoid, men jeg selger gjerne og med god samvittighet:)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har kjøpt brukt bilstol. Jeg tror folk er såpass ærlige i dag at de ikke lyver om det har vært i noen ulykke eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Er vel svært få mødre som lyver når det gjelder sikkerheten og livet til andre barn bare for å tjene seg en liten slant.
Lemonia Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 Nei, det ville jeg ikke gjort. Jeg ville ikke stolt på at bilstolen hadde vært behandlet forsvarlig, og jeg tror heller ikke alle vet at man skal bytte bilstol selv ved det minste uhell så det er ikke nødvendigvis slik at folk prøver å lure kjøpere, men at de selv er uvitende. Kunne kjøpt brukt av noen jeg kjenner og stoler på da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå