skyblue Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Når er det da normalt at vi gjester dukker opp? Ble plutselig så usikker...
erteposen + 4 Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Jeg kommer et par min. før tidspunktet på invitasjon. Ofte er jo det en drink ute før middagen, men da skriver en vel det.
Mom2Two Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Kl.18 er jo en fin tid når man er invitert til kl.18:-) Skal det ikke være vielse eller noe først?
Mom2Two Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Da er det sikkert lagt inn at man tar vare på gjestene mellom vielsen og middagen. Har vært i ganske mange brylluper, og det pleier å være slik. Vielsen vil jo vare kanskje 1 time, så diller man gjerne bort en 30 minutter eller så bare på litt fotografering og mingling utenfor kirken. Da er klokken allerede 17.00. Så skal man komme seg til dit middagen er, og så begynner kanskje kl. å nærme seg 17.20 eller så, og da tror jeg gjerne at de har ordnet med en drink og jordbær eller noe utenfor der middagen skal være:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå