Gå til innhold

Noen som har hamster ? kan jeg ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruke et inne-kaninbur til hamster ? eller ender jeg opp med hamster-jakt hver morgen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, de er ganske flinke til å presse seg gjennom små hull.. Ikke så flinke som mus da men. Spørs hvor store hull det er på nettingen i kaninburet :)

Kommer hodet gjennom kommer kroppen gjennom for å si det sånn!

Skrevet

99,9 % sjanse for at du må på hamsterjakt neste morgen!

Skrevet

Neppe. :)

Hamsteren min som jeg hadde som barn stakk av fra hamsterburet sitt om natta :P Satt glad å fornøyd i nederste hylle av skapet mitt og tygde på klarne mine. De er jaggu meg både glupe og sterke!!

Jeg hadde et slikt lite "trekantbur" når du så det fra siden. Så det var ikke så høyt under taket for å si det slik ;)

Det startet med at dyret selv fikk åpnet luken. Jeg så det aldri, men lurer fælt på hvordan det gjekk for seg. Burde hatt skjult kamera på!

Det måtte hele tre kleklyper til for å holde han inne. Men det varte jaggu meg ikke mange dagene!!

Dyret fant ut at han kunne skyve hele taket opp selv. (En plastboks med stålnettingtak som vi bare skøyv ned/på plass over)

Vi satte buret inntil veggen og trodde at det kunne hindre han. Antagelig ble det bare så han brukte lenger tid. For han kom seg ut fortsatt! Forskjellen var bare at han skøyv på selve buret og ikke taket. Måtte legge et brekkjern forran for å stoppe han :)

På den tiden der ble det mange "helsetrøyer" på meg, og et strålende fornøyd dyr ;)

Vi hadde forresten marsvin senere. Da brukte jeg et utekaninbur på de ute. Koste seg godt de. På innsiden :)

Men det er langt større dyr som er mye mer dovent.

Skrevet

Da tror jeg jeg hopper over det buret, hamster-jakt hver morgen frister ikke.

Får heller investere i ett nytt et.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...