Gå til innhold

Litt usikker her, er dette OK?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to tette sønner, men minsten er bare 3 mnder, og kan ikke huske vi hadde dette "problemet" med storebror. Minsten har nemlig blitt bysset/vugget i søvn (pga kolikk og div), helt siden han var født. (NEKTER å sove på ryggen også, men det er vel strengtatt ikke relevant nå.)

Han har de siste ukene blitt vuggen i søvn i vogna oppe i stua, og så har jeg bært han ned i sengen når jeg skal legge meg- da sover han fint videre etter mat, men vuggingen med vognen kan ta opptil 2-3 timer, av og på.

I kveld, da endelig babycallen var kjøpt inn, så tenkte eg å gi han mat nede på rommet med gardinene igjen og lyset av. Så la jeg han i sengen sin, da begynte han å sutre, vanligvis blir han RASENDE, men det gikk faktisk greit. men han lå da sånn å sutret/gråt litt i 10-15 min. Er dette OK for en på 3mnder? er ikke særlig fan av at barna skal gråte seg i søvn, men i kveld måtte jeg bare prøve dette. ps. jeg var inne hos han hele tiden, strøyk han over håret og sang.

dette var i 20 tiden, og han sover enda! har aldri skjedd før!!! *BANK I BORDET*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit:) Det er lov å sutre litt:)

Skrevet

Hel greit.

Det er forskjell på litt sutring og skriking.

Skrevet

Helt greit :)

Sånn gjør jeg det med sønnen min på fire månder også. Han får pupp, så setter jeg på uroen.. da klager han litt og småsutrer, men sovner som regel etter 10 - 15 min. Dersom han suttrer mer etter det får han pupp igjen, og så sovner han med puppen i munnen. Jeg syns det er viktig at de små lærer seg å finne roen på egenhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...