Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Jeg var å rota med en fyr for 10 år(!!!!!!) siden, og så skriver han til meg i dag.... du..har du noen gang hatt en kjønnsykdom? nei, sier jeg... nei, for etter at vi var sammen, så fikk jeg påvist klamydia sier han. Og jeg har hatt utallige gu*er etterpå og ingen lege har påvist noe som helst... ble faktisk sist sjekka for klamydia for 5 mnd siden. Hadde du trodd på fyren?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Han påstår hardnakka at han har fått det hos meg... men jeg har vært gravid 3 ganger i mellomtiden, og jeg regner da med at legene hadde funnet ut av det på de her årene. og prøven for 5 mnd siden var neg... Blir irritert jeg da når han holder på sånn.. Det er jo 10 år siden, så det er jo i orden nå får jeg høre... men jeg mener jo å at man har opplysningsplikt når det gjelder sånn..... at man skal irritere seg over altså HI
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #7 Skrevet 24. juni 2010 Ikke heng deg opp i gamle "vonde" minner
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #8 Skrevet 24. juni 2010 Hadde også en som hardnakket påstod at han hadde fått klamydia av meg. Jeg ble jo livredd, fordi jeg hadde jo ikke hatt sex siden jeg ble gravid, og dette var to år etter. Tok selv en test og fikk negativt svar på den. Da gjorde han det slutt med meg, fordi han ikke kunne stole på meg. Merkelig fyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå