Gå til innhold

Til alle dere slankere der ute!!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger seriøst noen bra tips på hvordan går ned i vekt...

Jeg trener 3 dager i uken og prøver å være aktiv (gå turer e.l) de 4 andre dagene...:) og spiser sunt...(med litt utskjeielser av og til:P)

Men føler rett å slett at jeg ikke går ned i vekt sånn som jeg vil...nå er det jo sommer og bikinisesong...skal heldigvis!! ikke til syden før til høsten...og helst med 10 kg mindre i "bagasjen":P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du koll på maten da? Trener du hardt nok? Dersom du ikke går ned trener du for lite eller spiser du for mye. Ren matematikk.

Skrevet

Du må spise sunt, mye frukt og grønnsaker. Spise regelmessig, helst fem måltider om dagen, for å holde forbrenningen igang. Viktig å ikke spise for mye og ikke for lite.

Skrevet

Min diett:

frokost

en skive brød med hamburgerrygg, uten smør. et glass appelsinjuice, te uten melk eller sukker.

mellommåltid:

3 fiberrik eller en rugsprø med magert pålegg + vann

lunch

2 dl rett i koppensuppe + vann

middag eksempel

150 g kyllingfilet, 300 g kokt ris og masse grønsaker/

3 poteter, litt spekemat 2/3 kokt spisskål 1 flattbrød/

200 g torsk, 3 poteter, masse kokt purre og tomat

+ vann

Kvelds

30 g all -brand m 1,5 dl lettmelk, 1 ss lettsyltetøy, 1/3 eple i små biter/

fruktsalat med litt vaniljekesam (ca 2 ss)/

en liten porsjon semuliegrøt med rørte bringebær

I tillegg spise jeg en del tomater, agurk, gulrot ol.

Jeg trener ikke så mye, men har en fysisk krevende jobb slik at jeg normalt forbrenner ca 2200 kcal om dagen.

Jeg går ned ca 1/2 til 1 kg i uka.

Skrevet

Du må ha en balanse ifht hvor mye du spiser og hvor mye du trener bort ifht det å gå ned i vekt.

Vektklubb.no er en grei måte å få det til på. Jeg har brukt dem og gikk ned 15 kg på 20 uker.

Der vil du få tilbakemelding på hvordan sammensetningen av maten din er, hvor mye du forbrenner på ulike aktiviteter osv.

Gjest thricane
Skrevet

jeg gjorde som deg i et halvt år. da trillet jeg mye turer og fulgte kaloriinntak i forhold til grethe roede. spiste grønnsaker, rent kjøtt, grove knekkebrød eller brød osv....

stod bom stille...

nå bruker jeg herbalife i stedet for frokost og kveldsmat + proteinshake etter trening.

trener 30 days shred. (har ikke mulighet å komme meg på treningssenter, så dette blir beste alternativ) har prøvd pilates, yoga osv, men denne er mest effektiv.

har endelig kommet meg ned til en god vekt, mangler 2 kg fra før jeg ble gravid, men er i utgangspuktet fornøyd nå. har kuttet helt ut brød og drikker ikke ren melk.

måltidene jeg har utenom er lunsj (omelett, grønnsaker, salat) og middag

spiser et lite mellommåltid. enten frukt eller tar en proteinbar.

Skrevet

Jeg har gått ned 30 kg på ca 8 mnd egentlig bare ved å skjerpe maten. Trener ikke aktivt, men går jo selvsagt endel og er aktiv med to småunger.

Spiser knekkebrød i stedet for brød, begrenser meg litt ved middag - kjenner etter om jeg egentlig er mett i stedet for å spise det jeg egentlig har lyst på, drikker mye vann, spiser ofte og lite, og mest av alt kutter godis ;)

Ha en dag i uken der du kan spise litt snop, men unngå ellers å ha det i hus...

Skrevet

Så spørs det vel litt på hvor mye du veier og høyden..Og hvordan du spiste (og trente) FØR du begynte slankingen.......... FOr det er ØKNING i aktivitet og NEDGANG i antall kcal du spiser som gir den totale vektnedgang.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...