Gå til innhold

I morgen har jeg time til utredning på sykehuset!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha prøvd på nr 2 i over 2 år, 2 MA og 1 SA, x-antall kjemiske, 6 pergokurer, siste gang trippelkur skal jeg ENDELIG(!!!!!!!!!!) inn til videre utredning!!! Wohooooo, gru-gleder meg!! Ønsk meg lykke til, hehe :)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Meg og lille snuppis: LYKKE LYKKE TIL! Dette blir bra skal du se! Skal tenke på deg, gi lyd da, klem J

Skrevet

Maaaaaaasssssse lykke tiiiiiiiiiiiiiil:):):):):):):) krysser fingrene for deg :) dette går så fint og det er sååå bra du endelig fikk utredning :):):):):)

Stooooooooooooooor klem :)

Skrevet

Tusen, tusen takk jenter!!!

Det varmer, hehe :) :) :)

Skrevet

Lykke til :)) @--->---

Skrevet

Masse masse lykke til kjære deg :) DU får komme å oppdatere etter at du har vært der. Snart får du spira di!!!!

Klemmer fra meg :)

Skrevet

Håper virkelig du får hjelpen dere trenger, så skal nok dette gå veldig bra.

Måtte bare skrive inn her, er ikke synsk altså, men drømte om at du fikk baby..... sier vel litt om at jeg bør ta en lesepause fra bim.... ha,ha,ha, håper for din din del at du er sanndrømt:-) men, beklageligvis kan jeg ikke akkurat skryte på meg det!

Uansett, lykke til! (p.s-det skulle skje i oktober..... he,he)

Skrevet

Tusen takk jenter, det gikk kjempefint! Fikk rekvirert masse blodprøver vi skal ta neste syklus! Mannen skal inn til Riksen og levere prøve... Det ble ikke tatt godt imot for å si det sånn, han ønsker seg sååå gjerne barn, men orker liksom ikke tanken på å ta den prøven... Må bare gi han litt tid, så går det nok bra tror jeg! Ellers kunne gyn se at jeg hadde noe som var bittelite uregelmessig i livmoren, han trodde først det var en muskelknute, men gikk tilbake på det, åh, jeg håper det er en liten spire som har satt seg fast jeg da! Er på syklusdag 27 i dag, 4 dager igjen til IKM! Skal ta en test i morgen :) håper på ett lite mirakel, hehe! Ha en god helg jenter, jeg oppdaterer mer senere! Stor klem fra

Skrevet

Ahh snuppis så spennende.... Uansett nå er dere igang og mannen din kommer over det. Tvi tvi og Stor klem

Skrevet

Hei ☆Meg og lille snuppis☆2MA,27pp!

Skulle bare sjekke hvordan det går på denne BG-forum, da så jeg din innlegg. Vet ikke om du husker meg, det er Mio04, jeg ble gravid forrgie sommer i juli og har fått baby i april.

Ville ønske deg masse lykke lykke til! Du var så hjelpsom og hyggelig. Håper at det setter en spire hos deg snart.

Krysser fingrene for deg :o)

Skrevet

Håper det er en liten spire som har klamret seg fast og ikke noe muskelknute..

Ønsker deg lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...