Gå til innhold

flere med termin på JULAFTEN??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Etter tidlig U.L ble jeg flyttet 2 uker frem og har nå termin på julaften. Bare å knipe igjenn, ellers så kommer jo ikke ungen til å bli glad i sine foreldre før den er 40. Da kan den jo nemlig trøste seg med at den blir det opptil ett år etter alle andre............

Termin på julaften her også ;) Ble flyttet noen dager på tidlig ul da, så får vi se hva som skjer på den vanlige ul'en. Men førstemann kom 8 dager før termin, så jeg satser på at denne også kommer litt før :)

I am one of them !

Mens termin er på selveste julaften,og etter mine egne beregninger ;)

Men om 2 uker skal jeg på ordinær UL, da får vi se om det stemmer!

• 4 uker senere...

Jeg har foreløpig termin på julaften men skal på UL så får se hva legen sier da:) Ser at mange vil knipe igjen (og det har jeg ingen problemer med å forstå) men for min del har vi vært prøvere i 3,5 år når ungen kommer og ungen er vårt lille mirakel og hjertelig velkommen enten det kommer 1 januar eller 31 desember. Er bare overlykkelig for ungen som kommer, tenk så heldige vi er som er gravide :))

Men for all del forstår godt hva dere skriver og jeg er enig i dillemmaene som evt. dukker opp men syns det også er viktig å være takknemmelige for det man får :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...