Gå til innhold

flere med termin på JULAFTEN??


smaajento2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg har termin 11., men tidlig UL antok at jeg blir flyttet 2 uker frem, så det blir spennende å se om jeg ikke ender opp omtrent der jeg også. Synes det er synd for babyen, men det får man jo gjort fint lite med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også foreløpig termin på juleaften. Håper inderlig ikke barnet har lyst til å komme akkurat da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg også har termin juleaften. Men venter tvillinger så regner med det kommer noe før.

Er fra oppland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, her ventar me ein liten Jesus, ja:) Men vurderer å knipa att så det blir eit nyttårsbarn i staden.. Lykke til, alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter tidlig U.L ble jeg flyttet 2 uker frem og har nå termin på julaften. Bare å knipe igjenn, ellers så kommer jo ikke ungen til å bli glad i sine foreldre før den er 40. Da kan den jo nemlig trøste seg med at den blir det opptil ett år etter alle andre............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin på julaften her også ;) Ble flyttet noen dager på tidlig ul da, så får vi se hva som skjer på den vanlige ul'en. Men førstemann kom 8 dager før termin, så jeg satser på at denne også kommer litt før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I am one of them !

Mens termin er på selveste julaften,og etter mine egne beregninger ;)

Men om 2 uker skal jeg på ordinær UL, da får vi se om det stemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg har foreløpig termin på julaften men skal på UL så får se hva legen sier da:) Ser at mange vil knipe igjen (og det har jeg ingen problemer med å forstå) men for min del har vi vært prøvere i 3,5 år når ungen kommer og ungen er vårt lille mirakel og hjertelig velkommen enten det kommer 1 januar eller 31 desember. Er bare overlykkelig for ungen som kommer, tenk så heldige vi er som er gravide :))

 

Men for all del forstår godt hva dere skriver og jeg er enig i dillemmaene som evt. dukker opp men syns det også er viktig å være takknemmelige for det man får :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er sannt. Jeg har og termin, etter egen beregning på julaften. Jeg håper jo, for mine 2 andre barns skyld at mamma kan være hjemme på julekvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...