Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Jeg var på legevakta for å hente antibiotikatbl, mens mannen skulle være hjemme med barna 1,5år, 3 og 6. Kom hjem kl18.30, og gubben sover på sofaen, og i følge 6-åringen hadde han sovet lenge. Klatremus på 1,5 hadde fri tilgang til 3 skarpe kniver på kjøkkendisken, stol stod ferdig oppstillt...1.5åringen hadde ifølge 6åringen skreket når hun gikk opp på rommet sitt, men far sov like godt... For å si det sånn, jeg vekka han ikke når jeg kom hjem, og har ingen planer om å snakke med han på ei god stund......er det mulig??? Det koker enda!!!!! arg!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Vel, det har skjedd i huset her også. Vi har twvins..Tipper de finner på mye rart eller? Jeg har også sovnet på sofaen men jeg var alene med ungen. Så lenge det ikkje skjedde noe alvorlig får du være glad for det. Neste gang kan du heller legge kniver og skarpe ting på plasser hvor ungene ikke får tak i de uansett. Eller, du kan si et par ord, på en vennlig måte til mannen din... at du rett og slett er bekymret når han er alene med barna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå