Gå til innhold

Noen her som bor i Brighton?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i Brighton med mannen min som er engelsk og skulle gjerne kommet i kontakt med andre norske som bor her

• 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg skal flytte til england, med kjæresten min og våre 2 barn på 3 og snart 2 år. Vurderer Brighton men lurer på hvor man skal lete etter hus evt leiliget å leie for langtidsleie,Vet du hvor d er barnevennelig å bo?

Kankskje du ikke gidder å svare meg men hadde vært kjempe korselig å hørt dine meninger fordeler å bo der... har du bodd der lenge?

Skrevet

Hei på deg!

Brighton er helt topp å bo i, ikke langt fra london hvis man vil ta en dagstur dit (ca 50 min med tog)

Brighton er jo en liten by da med masse mennesker, hyggelige folk her ikke som i London hvor alle stresser rundt. Shopping i Brighton er også ikke å forakte med koselige små butikker i gamlebyen "the lanes"

Vi har valgt å bo i Portslade som er en liten bydel av Brighton litt utenfor sentrum. Bor mest barnefamilier her og det kryr av barnehager for de som har råd til det.

Når det gjelder leie av leilighet er det masse utleie firmaer her. Det kryr av dem! Folk flest har jo ikke råd til å kjøpe sitt eget så fleste parten leier.

Utleie firmaene kjører dere rundt til de aktuelle leilighetene og viser dere de og tro meg her i England må stedene sees før man leier, mye dårlig ute å går som ikke er så lett å se på bilder.

Har bodd her i 2 år men vi flytter til Norge til sommeren. Skulle vi noengang komme tilbake er dette stedet jeg vil bo igjen, har bare positivt å si om byen og menneskene her.

Alltid noe å finne på med barna, mange lekeplasser, flotte Brighton pier med tivoli.

Send meg gjerne en PM hvis du lurer på noe mer.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...