....mammatilto... :))) Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 hadde dere med deres egen mat ?? Vi skal ihvertfall det... Sitter og lurer på om jeg skal ta med hjemmelagde kjøttboller med div grønnsaker til og rundstkker med smør ) Må jo bli bra det ....
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Vi griller alltid pøler i "vår" barnehage Alle har med egen grillmat, barnehagen stiller med tilbehør;) Foreldrerepresentantene ordner med kaker
Tommage♀♂ Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Barnehagen fyrer opp griller, og vi har med grillmat=)
....mammatilto... :))) Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2010 det hørtes ut som en avsluttning )
melkekua™ Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Der mine unger går er det koldtbord, hver familie tar med seg noe til bordet. Masse deilige saker! Forslaget ditt høres forresten namnam ut :-D
Mandalas Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 Sånn var det i bhg til datteren min også. Likte ikke den ideen jeg da...
erteposen + 4 Skrevet 24. juni 2010 #7 Skrevet 24. juni 2010 Kjempe fint det! Vi har ofte korgfest eller grillfest. Vi har alltid med egen mat til fellesen, men unntak av grilling da en spiser din egen. Hos oss ble det ved sist korfest servert innbakte pølser, lasagne, pizzasnurrer, pastasalat, pannekaker, fiskeburgere, brødmat, fruktspyd, grønnsaker med dipp, vårruller, kjøttgryte m.m.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå