Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Kanskje et luksusproblem.. men vi vurdere å kjøpe en av disse tingene til vår 4 åring. Flatskjerm med dvd til å ha på rommet. (19 tommer, 1500,-) Nintendo DS (ca 1500,- med et spill) Dvd spiller, til å ha med i bilen, hjemme, telttur (ca 1500,-)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Hvis jeg måtte velge en, sistnevnte. Det er gull å ha på lange bilturer, flyturer osv.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Om dere kjører mye / er mye på tur hadde jeg godt for bærbar dvd spiller. De andre tingene syns jeg en 4 åring er for liten til (å ja,jeg vet de har det,men min hadde aldri fått)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Ihvertfall ikke flatskjerm, syns det er en uting å ha tv på rommet. Ds, tja... Tror nok jeg hadde gått for dvd spiller til bil. Har vært genial å ha med i bilen/fly når vi har vært på ferie.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Tv er kanskje alt for tidlig.. Ds er det jo mange som har da.. Dvd spiller i bilen hadde jo vært greit å ha.. vi hadde en der, men den gikk istykker..så må jo bli en hun kan ta med.. som ikke sitter fast.. Nei.. vet ikke helt.. hun er jo bare 4 år.. kanskje spare de pengene og se hva hun vil ha seinere.. Eller kjøpe noe heeeelt annet, forslag? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå