Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk kort i dag til å hente babypakke der, hva får man oppi den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også fått kort i dag, men ikke hentet den enda. Har en veninne som er veldig fornøyd med Weleda sine produkter. :)

Skrevet

ikke fått noe jeg :(

Skrevet

Jeg har ikke fått noe ennå, men håper det kommer. Weleda har fantastiske produkter :o)

Skrevet

jeg har ikke fått noe- tok det lang tid fra dere meldte dere inn? Syns det går veeeeldig tregt....

Skrevet

jeg fikk aldri den pakka jeg:/ bestilte den men den kom aldri! Nå er mini 3 mnd snart så tviler på at den kommer nå..:P

Skrevet

Så godt for babyen din at den dritten aldri kom frem da (-; Flaks med den!

Skrevet

jeg har brukt weleda på mine barn og er KJEMPE fornøyd funker mye bedre en natusan sin syns jeg hvertfall...sår rumpe er nesten bra dagen etter. bruker den selv også når jeg blir sår under brystene osv.

beste jeg har brukt.

Skrevet

Hei maysa 1979 5+1 Sier ikke at weleda ikke funker.. sier bare at det står på grønn hverdag at den inneholder allergifremkalende stoffer. Derfor ville jeg kanskje valgt noe annet.. Ikke for å være hysterisk asså.. Mener bare at vi kanskje burde tenke litt igjennom hva vi smører oss med, selv om det funker.. Men det er jo selvsagt opp til enhver. Tenkte bare jeg skulle si ifra..

Skrevet

Åh, Weleda er fantastisk!!! eneste som virker på sønnen min. Han blir faktisk mer sår av de andre salvene. Til og med de som er svanemerket. Etter at vi begynte med Weleda sverger vi kun til det!! :D:D

Skrevet

Jeg registrerte meg for 3 mnd og nå kom kort om pakke :-) Har ikke hentet den enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...