tato Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Vi reiser nedover neste uke, det jeg lurer på er om det er grindseng i hyttene. Træmmeseng står det, betyr d grindseng? Kan man evt bestille d? Vi gleder oss til ferie nå, håper på sol i Danmark :-))
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Hei, limer inn svaret jeg fikk fra makkapakka jeg : Vi var på Lalandia i Billund i begynnelsen av juni. Det er bare å glede seg! På hytten vi leide (classic +, eller noe sånt. 2 soverom, bad, kjøkken og stue) var det en babyseng med tilhørende "babydyne og pute". Den sto på ene soverommet sammen med en dobbeltseng. På det andre soverommet var det 2 enkeltsenger (kan dyttes sammen til dobbeltseng). Dyner og puter var lå i alle sengene. Så dere behøver nok ikke ta med babyseng/reiseseng, hvis dere ikke har flere små barn da. Vi tok selv med håndklær og sengetøy til alle, men det kan leies i servicesenteret for ca kr 100-200 per pers. Du kan ha med små babyer i Aquadomen, bare bruk badebleie. Det er et lite og grunt basseng, som er ganske varmt, som de kan bade i (når vi var der bæsjet en baby i det bassenget og det måtte stenges i noen timer. Det glemmer aldri vår jente på 3 år!). Ellers er det et basseng som er litt dypere, med 4 vannsklier som hører til, til litt større barn. Det er bølgebasseng for "alle" og i midten er det et kjempestort vannleke-apperat, med sklier i alle varianter. Ute er det et lite boblebad. I hytten er det 3-4 brikker til oppvaskmaskinen, oppvaskemiddel og noen kluter. Vi kjøpte kun noen ekstra oppvaskbrikker i butikken på slutten av uka, utover det behøvde vi ikke kjøpe noe mer utstyr. Makkapakka
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Bare kos, måtte spørre litt i går, siden vi reiset dit til uken :-) Kos dere masse, det tror jeg vi kommer til å gjøre, sjekket Yr sin side, og fra mandag til lørdag er det sol og godt og varmt, fredag er det noe regn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå