Gjest grønn paprika Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Selve fødselen! Har to styrtfødsler bak meg, i tillegg var de stjernekikkere så huff huff.. Satser på at det ikke er sånn denne gang!
Miss Snow Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Jeg bekymrer meg mest for at det ikke er noe liv når jeg skal på ordinær ultralyd neste uke, eller at det er så store misdannelser at vi må avbryte. Vi så en frisk krabat på tidlig ultralyd i uke 12, så forhåpentligvis er det bra nå også, men jeg klarer ikke å glede meg helt over dette før jeg får se den lille igjen på tirsdag. Etter det tipper jeg at jeg kommer til å bekymre meg litt for fødselen. Det er ikke det at jeg gruer meg så veldig (igår tok jeg meg i å glede meg litt faktisk), men jeg er redd for at noe skal gå galt under fødselen som setter den lille i fare. Det kommer nok av at det gikk veldig galt for noen bekjente for en tid siden. Men det er jo også veldig, veldig sjelden at skjer, så jeg tror jeg bare nevner bekymringen på sykehuset jeg skal føde, slik at de ikke "presser" meg ut på noe jeg syns er skummelt, om fødselen blir mer dramatisk enn ønska.
Fru.Antonsen Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Penger! Om jeg skal bli selvstendig næriongsdrivende i permisjnstiden for å få mest mulig penger eller om jeg skal bare gå på dagpenger frem til permisjonen og skrive det over o fødselspenger...
Trollmor til 2 Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 Om jeg bekymrer meg for noe, må det jo være at det skulle skje noe med vidunderet i magen... Hvis jeg skulle miste i spontanabort nå eller om det skal dø i magen/være dødfødt. Men jeg orker ikke å gå rundt å være bekymret. Har en aktiv datter som fyller 2 år på sondag og det ville jo gå utover henne hvis jeg skulle bekymre meg for alt og ingenting. Dessuten jobber jeg i 100 % nå og arbeidsgiveren min fortjener ikke at jeg sløser bort tiden på å bekymre meg.
Gjest poäng Skrevet 25. juni 2010 #6 Skrevet 25. juni 2010 Om babyen min er frisk, hva svaret på fvprøven blir, om morkaken flytter seg, om hematomet minsker, om jeg kan føde vaginalt.
millie+2klumper Skrevet 25. juni 2010 #7 Skrevet 25. juni 2010 Bekymrer meg overraskende lite denne gangen. Forrige gang som vra første var jeg lettere hysterisk:P. Bekymrer meg en del for fødselen etter hvert som den nærmer seg nå. 3 uker til termin nå og kjenner panikken komme snikende. Hadde en intens og tøff fødsel uten smertestillende forrige gang. Håper dette blir en bedre opplevelse både for meg og pappaen..
Makkapakka Skrevet 25. juni 2010 #8 Skrevet 25. juni 2010 1. At babyen skal dø under fødselen (eller få varing fødselsskade) 2. At babyen skal dø i magen min nå rett før fødsel (er i uke 38) 3. At babyen er svært syk når den blir født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå