Billefrøken Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har fått hjelp av ei lita frøken som helte vann oppi bollen med knuste kjeks som skulle være bunnen til ei ostekake. Det er tilnærmet suppe, noen triks sånn på tampen for at dette skal gå bra?? Tenkte jeg skulle prøve å steke bunnen i håp om at den tørker ut litt. Har dere noen andre forslag?
Mom2Two Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Erm.. tror jeg bare hadde stukket ut og kjøpt en ny pakke kjeks;-)
Billefrøken Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2010 Ja det skulle jeg gjerne gjort,men butikken er stengt og det er langt til nærmeste åpne butikk. Jeg får bare prøve å steke ellers så fårjeg vente til imorgen med baksten..
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Har du kavring? Du kan vel bruke det? Den er jo søt
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Finn ut hvordan man baker kavring og bruk samme fremgangsmåte? Målet er å tørke opp kjeksen?
Mor Løvehjerte Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 Kaffefilter først og hårføner etterpå? Haha... tror jeg hadde venta til i morgen.
solita 06 Skrevet 24. juni 2010 #7 Skrevet 24. juni 2010 kaffefilter var ikke så dumt faktisk. Og så setter du på ovnen og heller smulene utover bakepapirkledd stekeplate og tørker på lav varme? med døra på gløtt?
Iiiiik Skrevet 24. juni 2010 #8 Skrevet 24. juni 2010 Æsj, ekkelt! Tenker du å servere en kake som har blitt badet i vann og så tørket? Da ville jeg heller kjøpt en pose twist altså...
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 24. juni 2010 #9 Skrevet 24. juni 2010 Syntes ikke det var så ekkelt, jeg.. Var jo bare vann? Er vel bare å tørke det som best du kan og tørke resten i ovnen. Kaffefilter var ikke så dumt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå