Gå til innhold

OSTEKAKE-KRISE!! HJELP!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått hjelp av ei lita frøken som helte vann oppi bollen med knuste kjeks som skulle være bunnen til ei ostekake. Det er tilnærmet suppe, noen triks sånn på tampen for at dette skal gå bra?? Tenkte jeg skulle prøve å steke bunnen i håp om at den tørker ut litt.

 

Har dere noen andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Erm.. tror jeg bare hadde stukket ut og kjøpt en ny pakke kjeks;-)

Skrevet

Ja det skulle jeg gjerne gjort,men butikken er stengt og det er langt til nærmeste åpne butikk. Jeg får bare prøve å steke ellers så fårjeg vente til imorgen med baksten.. ;)

Skrevet

Har du kavring? Du kan vel bruke det? Den er jo søt

Skrevet

Finn ut hvordan man baker kavring og bruk samme fremgangsmåte? Målet er å tørke opp kjeksen?

Skrevet

Kaffefilter først og hårføner etterpå? Haha... tror jeg hadde venta til i morgen.

Skrevet

kaffefilter var ikke så dumt faktisk. Og så setter du på ovnen og heller smulene utover bakepapirkledd stekeplate og tørker på lav varme? med døra på gløtt?

Skrevet

Æsj, ekkelt! Tenker du å servere en kake som har blitt badet i vann og så tørket? Da ville jeg heller kjøpt en pose twist altså...

Skrevet

Syntes ikke det var så ekkelt, jeg.. Var jo bare vann? Er vel bare å tørke det som best du kan og tørke resten i ovnen. Kaffefilter var ikke så dumt! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...