Gå til innhold

Fredrik eller Magnus?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket navn er finest? Begrunn gjerne valget ditt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magnus. Fredrik er litt for sossete. Magnus er dessuten kult på engelsk og de fleste andre språk.

Skrevet

Har alltid likt Fredrik. Magnus er også greit nok, men er egentlig lei det. Synes Marius er finere enn Magnus.

Skrevet

Magnus !!!

 

Fredrik, Frederik og Henrik er de to guttenavna jeg liker minst.

Skrevet

Fredrik!!

 

Magnus blir lirr sånn julius- ape navn for meg

Skrevet

Begge er flotte navn, men jeg er litt lei av Magnus nå, så jeg ville tatt Fredrik.

Skrevet

Jeg syns begge to er veldig fine navn og jeg ville valgt det som passer best på babyen. Vi vurderte begge navnene, men bestemte oss for et annet i stedet for fordi det passet bedre til babyen.

Skrevet

Magnus. Hadde ikke broren min hett det, ville det vært meget aktuelt på sønnen vår.

 

Fredrik liker jeg ikke av personlige grunner.

Skrevet

Magnus.

Min eldste sønn heter det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...