Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Hvilket navn er finest? Begrunn gjerne valget ditt:)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Magnus. Fredrik er litt for sossete. Magnus er dessuten kult på engelsk og de fleste andre språk.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Har alltid likt Fredrik. Magnus er også greit nok, men er egentlig lei det. Synes Marius er finere enn Magnus.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Magnus !!! Fredrik, Frederik og Henrik er de to guttenavna jeg liker minst.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 Fredrik!! Magnus blir lirr sånn julius- ape navn for meg
prebs Skrevet 25. juni 2010 #7 Skrevet 25. juni 2010 Begge er flotte navn, men jeg er litt lei av Magnus nå, så jeg ville tatt Fredrik.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #8 Skrevet 25. juni 2010 Jeg syns begge to er veldig fine navn og jeg ville valgt det som passer best på babyen. Vi vurderte begge navnene, men bestemte oss for et annet i stedet for fordi det passet bedre til babyen.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #9 Skrevet 25. juni 2010 Magnus. Hadde ikke broren min hett det, ville det vært meget aktuelt på sønnen vår. Fredrik liker jeg ikke av personlige grunner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå