Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 mannen sendte nettopp mld om at han er på vei hjem og at jeg måtte ta på noe sexy... problemet her er at jeg faktisk ikke eier noe sexy noen som har forslag på hva jeg kan snekre sammen på kort tid?? hjelp...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Naken med en frakk eller noe over. Da slipper du å bekymre deg for undertøyet :-)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 nattkjole elr liknende, uten bh og truse, eller annen kort trang kjole? , nydusjet å godlukt, stelle negler etc, lett tilgjengelig tipper jeg de fleste mannfolk er glad for, undertøyet skal jo bare av alikevel hehe......
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 hmm.. kanskje det ja. tenkte litt svart string og bh, med en tunika over. du skjønne mine nattkjoler er fra det forrige århundre HI
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #6 Skrevet 25. juni 2010 jamen hvis du har og det ser normalt ut, så er du flott i hans øyne vet du , go for it, lykke til hehe, trenger nytt jeg og , alltid, gammelt og slitt her og...men har litt som ser bra ut da, bruke skatte pengene til å få ta k i noe nytt nå kansje hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå