sola26 Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Har så lyst til å bli gravid igjen.Har plutselig blitt så stressa.Har liksom ikke så lyst at det skal være så mange år mellom dem.Gutten jeg har blir 2 år nå i juli.3 års aldersforskjell synes jeg er så fint.Samboern min er 36,og har ikke lyst å vente mange år han heller. Så er det det at jeg har akkurat starta å studere nå,denne uka.Tar nettstudier,helsefagarbeider.På deltid halvannet år rundt der.Og det passer jo egentlig dårlig å bli gravid da.Andre rundt meg vil tro jeg er helt dum.I hvertfall faren min.Mye pga økonomi også.jeg har jobba som hjemmehjelp 2 dager i uka nå,et halvt år.Den første tia jobba jeg 3 dager.Men,det er vell sånn at må ha jobba de siste 6 mnd,før fødsel?for å få foreldrepenger. Har slite så lenge over flere år,med å få jobb.Søker og søker,men kommer ikke lenger.Er bare sånne bitte små stillinger.Blit sjalu på andre som får det til.dattra til ho som er sammen med min far,har fått baby nå.Og ho hadde fast jobb i barnehage.En jobb ho fikk rett opp i henda,pga ho kjente noen.Er ikke så lett for meg:-(skal liksom ikke gå.Føler meg så lite flink. Ja,ja detta blei mye:-)
Fru.Antonsen Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 sålenge det er nettstudie ville jeg gått gjennom det for det jeg. Også da vært veldig konsentrert på å gjort mest mulig av studiene nå under svangerskapet. Når det gjelder pengene så kan du få dagpenger de dagene du ikke jobber, da vil du få samme beløp i fødselspenger men litt er hvertfall bedre enn ikkeno...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå