Gå til innhold

Ang å "presse" seg selv til sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når forholdet ellers skranter, er det ok? Jeg vil ikke, han maser og kjefter når han "ikke får seg noe". Fikser ikke å ha sex for tiden, eller gjøre andre ting. Han mener det er ok å presse seg selv for å glede den andre parten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OMG, høres ut som om det er min psykopatiske eks du er blitt sammen med.

NEI, det er ikke greit

Skrevet

Hvis man ikke har hatt sex på ett helt år blir det noe annet... Men tror ikke HI tenker på langvarig "tørke".

Skrevet

Ikke langvarig, nei :) Har sex innimellom, men ikke ofte. Jeg gidder ikke gi blowjob osv, og siden forholdet er sånn på randen ellers føles det helt feil. Han mener jeg må presse meg mer for å få forholdet på rett kjør igjen. HI

Skrevet

Å presse seg for å få forholdet på rett kjøl er en ting (hvis begge ønsker det da) en annen ting er å persse seg til sex, det får ihvertfall ikke forholdet på rett kjøl, snarere tvert imot

Skrevet

Akkurat. Det jeg mener, takk. Han sa til meg at enhver mann i hans situasjon ville forlatt meg på pletten..

Skrevet

For en dust. At du gidder.

Skrevet

Jeg hadde kommet han i forkjøpet og sparket han på dør, snakker av egen erfaring:=)

Skrevet

Om du ikke vil få forholdet til å fungere skjønner jeg ikke hvorfor du ikke bryter nå med en gang.

H vor ofte har dere sex nå?

Skrevet

Hadde min mann holdt på sånn og at forholdet i tillegg "skranter" så hadde jeg nok brutt det med en gang..

Vi har sjeldent sex, men han prøver ALDRI å presse meg til sex!!! (Har kaaaaanskje sex en gang i mnd.. ofte sjeldnere...)

Skrevet

broren til han som reiser til amsterdam eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...