Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var der idag og det var vel egentlig litt bortkastet tid, syns jeg...var jo bare for å legge inn data som personnr og str på barn ved tidligere fødsler...hun sa det selv og jordmoren der, at mange blir skuffet fordi de forventer seg at mer skal skje...jeg har født 2 ganger før, så hadde jo ikke så mange spørsmålene denne gangen, kanskje greiere for førstegangs etc. men sitter igjen med følelsen av at dette igrunnen var bortkastet tid for både meg og helsepersonellet...den dataen de skulle ha, kunne de jo bare fått overført fra legekontoret mitt etc.?

hva syntes dere om det hele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor var du? Jeg skal inn 23. juli på SuS og er litt spent i hva det går i. Forventer ikke så mye. Vi skal inn på omvisning med jordmor når terminen nærmer seg. Det setter jeg veldig pris på. Flott tilbud fra kommunen.

Skrevet

Jeg var på UIS.

Kjempeflott å få omvisning på Føden, det hadde jeg da jeg skulle ha førstemann og det føltes veldig fint å vite i det minste omgivelsene en skulle komme til, i tillegg til å få treffe noen av dem som jobber der, så gled deg til det:)

Jeg fikk jo ikke noe sånt i dag, selv om jeg nå må på det berømte Fødeloftet (noe jeg egentlig ikke har så lyst til, men intet valg...).

Men jeg skal ikke klage, syntes bare det var unødvendig å måtte ordne med barnevakt + lang kjøretur til sykehuset bare for dette...som førstegangs-fødende er det godt mulig jeg hadde syntes det var topp, hadde mer spørsmål da:)

Lykke til Septemberbaby:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...