Gjest sug lut Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 nazikjerringer undetrykte menn som tydelig har fått ballene klipt av etikette svigers parkeringshuset på Storosenteret
tante grusom master of law Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Jeg lurer litt på hva det tenkte på da de bygget det parkeringshuset på storosenteret. Ikke var det effektivitet, plass til biler og plass til å kjøre på i hvert fall. Jeg går som regel når jeg skal dit, eller drar når de åpner, så slipper man å ta med bilen inn på ica lissom... Hat: Idioten som har bæsja på storo trikkestopp. Manglende internett på hytta - ja jeg er avhengig. Håper abstinensene ikke blir for voldsomme. At epilatormaskinen gjør så forbanna vondt...
Gjest sug lut Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Ja, det er tydeligvis bygget med stor innsikt og stort hat mot bilister. Ikke ser jeg hvordan det skal bli noe bedre heller, enda det er sperringer og omskiltinger og jobbemenn der inne som antyder at noe skjer. Senteret er jo blitt digert også, samtidig som alle parkeringsplassene ute forsvant. Er det meningen at alle skal gå, kanskje? Bæsja, faktisk! Pm forresten.
tante grusom master of law Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Tror det er en slags demonstrasjon mot bilister. Hele veinettett utenfor senteret er jo også helt ubrukelig. Flaskekork. Jeg er sikker på at jeg kunne ha tegnet parkeringshuset bedre, og jeg er IKKE flink til å tegne. Jepp, en diger bæsj på trikkestoppet. Ser ikke ut som det er fra en bikkje heller. PM tilbake!
Gjest sug lut Skrevet 24. juni 2010 #7 Skrevet 24. juni 2010 I bøtter og spann, beibi. Men nå har i alle fall verden fått én (fremtidig) mann til som vet hvordan pms funker, hans fremtidige kone bør takke meg. Han vet også at kvinner bæsjer under fødsel, faktisk.
Ikkelektuell Skrevet 25. juni 2010 #8 Skrevet 25. juni 2010 Dill og dall. Altså bagateller, av den typen som folk henger seg opp i og lager styr av, om ikke første setning var selvforklarende (kan ikke skjønne annet).
tante grusom master of law Skrevet 25. juni 2010 #9 Skrevet 25. juni 2010 Pm(s) tilbake. Skrevet med morgenånde og sovesveis... Nå stikker jeg en rask tur på jobben, og så hytta! Kos dere kranglefanter, så ses vi på andre siden:))
Figa Skrevet 25. juni 2010 #10 Skrevet 25. juni 2010 Det regner i slutten av Juni og termometeret har ikke overgått 20 grader mer enn èn eneste dag hittil i år. Italia er ute av VM Frekke tenåringer som bor i huset ditt og nekter å høre på hva du sier fordi "du er bare 7 år eldre enn meg". Argh... Den er definitivt den verste på listen!
Aliena Skrevet 25. juni 2010 #11 Skrevet 25. juni 2010 Kort hatliste: All verdens alkohol og spekemat.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. juni 2010 #12 Skrevet 25. juni 2010 Ta fra dem pengene, den forstår de. Og la pengestrømmen starte igjen når de hører.. . Forresten så har min x også funnet seg dame som er nærmere min sønn på 15 i alder enn han selv. Men hun er sikkert snill.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. juni 2010 #13 Skrevet 25. juni 2010 Min indre Luther som plager meg når jeg har late feriedager. Hvorfor kan jeg ikke nyte det? Jeg gjør jo ikke noe galt.. jeg gjør jo faktisk ingen ting.
Figa Skrevet 25. juni 2010 #14 Skrevet 25. juni 2010 Du har nok rett i det. Jeg har funnet ut at jeg er ingen ekspert når det gjelder grensesetting og oppdragelse (selv om det ikke er mitt ansvar å oppdra ham) i forhold til tenåringer. Jeg bestikker og straffer i desperate forsøk på å få ham til å høre etter. Men gutten har ikke det minste respekt for meg og han farer som oftest ut av huset i et enormt raseri, hyler og skriker, mens jeg sitter igjen og lurer på hva det var som skjedde og bekymrer meg for hva naboene etterhvert må begynne å tenke. Når det kommer til eksen din, føler han seg altså på mentalt nivå med en jente som er så mye yngre enn ham selv? Vi får håpe hun er snill.
Gjest sug lut Skrevet 25. juni 2010 #15 Skrevet 25. juni 2010 Luther er død. Og om de døde kan man faktisk si hva man vil, så jeg går for at Luther er rota til alt ondt. Ergo, ligg rolig, drikk saft.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 25. juni 2010 #16 Skrevet 25. juni 2010 Jeg hater prøverom og prøveromsspeil. Jeg skulle bare prøve noe tøy, og endte opp med å innse at jeg ser minst 30 år eldre ut enn jeg føler meg (og er) Knokkelræv og hengemage. Hurramegrundt. Drittbutikk. Syns de kunne invistert et et sånt "se bedre ut enn du gjør" speil.
Aliena Skrevet 26. juni 2010 #17 Skrevet 26. juni 2010 Vet ikke hvor mye bedre det vil være å se smashing ut i prøverommet og bli tvunget til å se sannheten i øynene når man kommer hjem. Evt kan man henge opp "se bedre ut enn du gjør-speil" overalt hvor man ferdes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå