Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 ...Men er det blitt et faktum at det faktisk er bedre å være innvandrer i Norge, enn å være nordmann?!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Det kan utvilsom se slik ut til tider...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Leste på Face at der var kommet en motgruppe til "gratis førerkort til innvandrere". Og da har jeg kjempet i to år for å få HJELP (Ikke fullt dekket) til førerkortet pga alvorlig sykdom! Jeg er ikke engang sjokkert, dessverre...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Det har faktisk vert snakk om dette med at det skal bli gratis førekort til innvandrere.... http://www.hegnar.no/okonomi/politikk/article422563.ece http://www.nettavisen.no/nyheter/article2894879.ece
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 Dette blir bare for dumt. Det at en eller annen forsker ved NTNU mener at det bør være gratisk førerkort for innvandrere betyr jo ikke at det kommer til å bli sånn! Det skjønner jo enhver idiot, ærlig talt. Det kommer ALDRI til å skje at dette blir vedtatt i noen regjering, det har jo for fan ikke Norge råd til. Det skjønner jo alle.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #7 Skrevet 24. juni 2010 Den gruppen "Gratis førerkort til innvandrere" var vel for at de skulle kjøre rett hjem når de hadde fått lappen?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #8 Skrevet 24. juni 2010 Enig med 17:56. Det er mange forskjellige forslag som kommer, og som aldri blir noe av. Dette med førerkortene er ett av disse.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #9 Skrevet 24. juni 2010 Ikke rart at det blir rasisme i landet når man til stadighet opplever at innvandrere får flere goder og mer i pengestøtte enn vanlige norske vanskeligstilte!!!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #10 Skrevet 24. juni 2010 Kjære anonym 18:10... Hvis du sikter til "saken" om gratis førerkort, så les nøye nå: DET ER INGEN SOM FÅR DET. Det er bare et teit forslag fra en eller annen forsker! Kan du bevise for meg at en innvandrer får flere goder og mer i pengestøtte enn en etnisk norske? Alle som av en eller annen grunn har rett på støtte eller goder fra den norske stat, uavhengig av om de er innvandrere eller etnisk norske, får disse godene etter samme regelverk.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #11 Skrevet 24. juni 2010 sånn generelt så tviler jeg på det du sier om at det er bedre og være innvandrer enn nordmann. men selvfølgelig er det mange innvandrere som har det bra og er fornøyd med livet. det håper jeg. samtidig som at jeg håper at nordmenn kan begynne og glede seg litt over hvor bra vi har det i norge i stede for å bli livredde for at innvandrere skal få noe som vi ikke kan få bare fordi en forsker kommer med noen utspill som aldri komme til å bli vedtatt likevel. SLUTT OG VÆR SÅ REDDE FOR AT "DE ANDRE" SKAL FÅ MER ENN "OSS". det er ikke sant at de får så mye mer enn oss. alle som trenger hjelp i norge skal få det uavhengig av etnisk opprinnelse. velferdsstaten er til for alle. VÆR HELLER GLADE FOR ALLE GODENE VI HAR. vi slipper og være redde for krig. vi slipper og være redde for hva som skjer hvis vi mister jobben, hvis huset vårt brenner ned el. for oss er det en selvfølge at alle skal eie eget hjem og biler og absolutt alt en kan putte inn i et hus. ER DERE KLAR OVER HVOR GODT VI HAR DET SOM LEVER I NORGE SAMMENLIGNET MED DE FLESTE ANDRE LAND I VERDEN. SKJERP DERE!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå