Gå til innhold

Huset fullt av edderkopper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har jeg huset fullt av edderkopper??? Og hvordan blir jeg kvitt de, utenom å ta livet av hver og en av de da?

Har ikke noe spindelvev inne i huset, men mye på utsiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir gjerne slik hvis man bor i nærheten av en skog. Da er det ikke så mye å gjøre med... Det kommer stadig nye edderkopper inn i huset.

Skrevet

Hei:)

Jeg var plaget av det samme. Helt til jeg kjøpte et middel som het masterkill som jeg sprayet rund vinduer, dører etc. Jeg husker ikke hvor jeg kjøpte det men du kan jo prøve å søke det opp :)

Skrevet

Var det på utsiden du sprayet da?

Skrevet

Clynol hårspray! Det liker edderkopper svært dårlig... hehe.

Skrevet

De har noe middel på felleskjøpet også. Jeg har kjøpt og sprayer rundt døråpningen, rundt vinduer ol. Og har veldig lite edderkopper.

Lurer på om det heter 810, det er en hvit sprayflaske.

Der jeg bodde før hadde jeg 2 svære, nei SVÆRE edderkopper i hjørnet i taket på soverommet. Begge så jeg selvfølgelig på natten etter at jeg hadde vært på do. De var der med kort tid i mellom. Og jeg sprayet på med slik middel. Etter det så jeg kun et par døde stankelbeinedderkopper i vinduskarmen.

Skrevet

Jeg mener å huske at en gammel husmor sa til meg en gang at det var et bra tegn med edderkopper i huset. Da var huset "riktig" med hensyn til fuktighet osv...

her i huset har vi også mange, noen av dem får være i fred, mens de aller største hiver vi ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...