Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Jeg er i utgangspunktet ikke noe begeistret for å ha slike i bilen, men ser at det kan være veldig greit når vi skal kjøre langt for snuppa blir da veldig utålmodig og lei etter å ha sittet i bilen i flere timer.... Er det noen her som har det og hvor fornøyd er dere, merke og pris osv..
Trollmor til 2 Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Vår felles venninne har jo dvd i bilen. De hadde ikke klart seg uten =D Vi slipper foreløpig å tenke på det heldigvis! Men du kan jo spørre henne om den de har..?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 stemmer det, de er jo veldig glade i den! skal høre med henne jeg
Tredje drøm Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Vi har hatt det i mange år, og er superfornøyd med den oppfinnelsen! Våre barn er 5 og 11 år og har en skjerm hver. Vi kan kjøre i "det uendelige" uten at de blir lei. Veldig praktisk når man skal på langtur. Det blir litt hyggeligere når alle er fornøyd og i godt humør. Vi legger jo selvfølgelig opp til passelig mengde stopp også da. Så lenge barna ikke har lett for å bli bilsyke, funker det flott. Men vi er også veldig bestemte på når de kan brukes. Vi har de aldri i bilen til vanlig, så det blir ikke filmtitting til stadighet - KUN på langtur. Da blir det ekstra stas.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Gubben her mener NextBase er det beste merket, fås iallefall på BilExtra (på Roa) Vi kjøpte ny da vi skulle på Fredrikstad/Sverige-tur forrige helg. Har hatt en før, men den har aldri funket (merke: Denver) Jeg skal også koble den fra når ferien er slutt, så slipper jeg masing om film til og fra bhg osv.
Lillen78 Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 Hei Bjørnen Collargol! Kjekt å se deg her inne igjen! Ikke mange fra sist jeg var inne her. Husker deg fra 07\08 da jeg var gravid med sønnen min! Håper alt står bra til med deg:) Jeg venter februar-baby nå, og håper alt går bra frem til da...
millie+2klumper Skrevet 25. juni 2010 #7 Skrevet 25. juni 2010 Vi kjøpte til vår sønn som er rundt på samme alder med din her for en stund siden. Han blir fort utolmodig i bil og vi har hatt god nytte av den til tider:) Spesielt til og fra hytten og slikt. Vi har en hvit sony som vi kjøpte på elkjøp. Veldig bra bilde mensynst godt den kunne vart litt lengre av gangen..
Traveltobarnsmor! Skrevet 25. juni 2010 #8 Skrevet 25. juni 2010 Vi kjøpte det fordi 4 åringen ble bilsyk på lengre turer, kastet opp nesten hver gang. Vi har hatt film på når vi drar på lengre turer og han blir ikke dårlig. Vi bruker den bare på lengre turer....
Traveltobarnsmor! Skrevet 25. juni 2010 #9 Skrevet 25. juni 2010 Er den på batteri? Da anbefaler eg en med 12 volts ledning som man setter i sigarettenneren.
millie+2klumper Skrevet 25. juni 2010 #10 Skrevet 25. juni 2010 nei, vi lader den. Men laderen ekker ikke frem til sigarett tenneren. Han sitter i bakovervendt stol så det blir for langt vekke..
Tredje drøm Skrevet 25. juni 2010 #11 Skrevet 25. juni 2010 millie,junior+spire:) : På en butikk som selger bilutstyr, får du kjøpt lengre ledning som du kan koble til.
millie+2klumper Skrevet 25. juni 2010 #12 Skrevet 25. juni 2010 ååå. Takk for tips:) Da må jeg skaffe det! Rart at ikke mannen min har nevnt det. Men kansje han ikke vet det..hmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå