Gjest grønn paprika Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 hva er vitsen med pappagave?????? I all verden, er det ikke ungen som er gaven da? Og hvilken jobb har han gjort de siste 9 mnd som tilsier at han skal få det?? Jeg er for å gi hverandre gaver, men denne anledningen forstår jeg virkelig ikke! Har heller ikke mottatt noen annen "gave" enn barnet, hvorfor skal jeg det?? He he he, er dette noe butikkene har startet kanskje..Kjøpegalskap!
Gjest Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Enig med deg! Jeg har ikke fått gave med pappan og ikke han med meg,bare babyene:-)
Teres Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Helt enig med dere over at baby er mer enn nok gave både til pappa og mamma:) Meeen ikke helt enig i at pappa ikke har gjort noe de 9 mnd, her er vi bare 18 uker, men du verden, min kjære er en uvurderlig støtte, flink å gi omsorg/trøst og kos:) Og han holder ut med mine hormonelle utbrudd(ihvertfall så langt...). Er neimen ikke så sikker på at jeg hadde taklet det så fint om det var han som var irrasjonell, grinete og sur i tide og utide:) Syns ikke vi skal undervurdere mennene sin rolle jeg, jenter. Men nå er det vel jeg som er litt for "nymotens" kanskje:) Eventuelt hormonene som akkurat idag gjør at jeg er litt ekstra glad i min kjære:)
Jippiajajee Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Dagens pappaer gjør da mye!! Mere husarbeid, barnepass, hagestell og aktiviteter med barna som faller på han. Innvolverer seg, støtter, forstår og koser med en uformlig kropp... synes jeg har verdens beste pappa i partneren min og elsker han for alt han hjar gjort og gjør ekstra for meg i svangerskapet:) har allerede kjøpt litt pappa gaver til han jeg da:) En t-skjorte med "dad to be" tekst og manchester smokk til lillejenta;)
Gjest grønn paprika Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har ikke sagt at de ikke gjør noe- . Tingene dere nevner her er helt naturlige ting som man bare gjør- ingen skal vel ha "premie" for å ta seg av unger og være omsorgsfull- det skulle da bare mangle. Og det samme mener jeg om meg selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå