Gå til innhold

dere som skatter av OS


Anbefalte innlegg

Skrevet

har skjønt at dere får igjen på skatten pga lav skatteevne?

Hvordan blir det med selvangivelsen? kommer det automatisk eller må man føre på endringer slik dere får igjen skattepengene dere har betalt i løpet av året?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer automatisk. For min del i hvert fall.

Fikk igjen 12.000 i dag :-)

Skrevet

Hvordan fungerer dette da?

 

jeg skatter 900 mdn på redusert OS..

 

har ikke fått skatt igjen på det???

Skrevet

Bare de med full os som får igjen alt.

Skrevet

Jeg ga ikke beskjed om redusert skattetrekk på 1. utbetaling så alt jeg fikk da trakk de 36% på. + at jeg har jobbet litt, så jeg ville skatte litt for sikkerhetsskyld. Vi som bare har os (og jeg har ikke bidrag) har liten mulighet for å betale tilbake om vi får en solid baksmell.

 

Jeg var også selvstendig næringsdrivende 1/2 året i fjor, så jeg var veldig usikker. Regnskapsføreren sa tidligere at jeg ville gå ut i null, men fikk den gledelige beskjeden igår at jeg ville antagelig få igjen ca 13000 kr i høst =D

Nå har jeg betalt 21% og det sitter igjen etter at jeg jobbet, har glemt å gjøre noe med det.

 

 

Skrevet

jeg skatter 36% av alt (jobb og redusert os), fikk tilbake 53 000:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...