Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Stundom koser jeg meg med kuleis, både sitronis og sånn med rom / rosin. Det blir litt dyrt i lengden, så jeg skulle gjerne kjøpt noen store isbokser med med den slags. Er så lei av tradisjonelle typer som vanilje, krokan, pistasj og trikolor. Hvor selges slikt? Ikke på min butikk i hvert fall... Postordre blir vel litt tungvindt.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 HVa med blåbærdrøm? Den er deilig den er på REMA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå