Gå til innhold

gir dere gave(sommergave)

Anbefalte innlegg

Skrevet

til de ansatte i bhg når barna "bare" tar ferie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ansatte i bhg får sommergave av foreldreutvalget, en felles gave til alle de ansatte hvert år på sommeravslutningen + en gave til barnehagen, feks tursekker,kamera osv.

Vi har alltid gitt en oppmerksomhet fra oss til jul og sommer, kun til de som jobber på avd til Isak. Ser det er fler som har begynt med de de siste årene, men langt i fra alle så jeg trur det er like vanlig å gi som å ikke gi noe.

At vi valgte å gjøre det, er bare fordi jeg syns det er koselig ;p hehe

Nå slutter han i barnehagen og vi gav en gave til hver av de på avd pluss en felles hilsen til alle på personalrommet, en kurv med mye forskjellig i. Og kort med bilde på,hvor jeg skrev litt om årene og sånn. I bhg har de en tradisjon på at de henger opp kortene de får fra de som slutter på en fin tavle :)

Skrevet

haha nå har jeg hørt det og... sommergave...

Skrevet

Ikke når de har ferie, bytter avdeling eller slutter.

At jeg liker jobben de gjør viser jeg enklest ved å levere ungene til dem hver dag.

Skrevet

Nei.

Vi gir julegave, og når hun gikk fra liten til stor avdeling. Og når hun slutter for godt.

Skrevet

DA hun gikk fra liten til stor...

Skrevet

Men kanskje vi bør gi noe siden han skal bytte avd ?

Skrevet

De får "gave" (en kose-kurv til pauserommet) til jul og så får de gave når barnet skal slutte og begynne skolen.

Skrevet

Gir en liten oppmerksomhet til jul. Det er ikke noe stort, som regel en stor konfekteske eller lignende.

Nå som jenta skal slutte i barnehagen å begynne på skolen, har jeg kjøpt en fin sangbok med cd til som avdelingen skal få fra jentungen.

Det er ikke så vanlig i vår barnehage at foreldrene gir gaver til de ansatte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...