Little Miss Poopsie + en til! Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Skal paa ferie dit om noen uker. Har forstaatt at de ikke selger noe saerlig ferdigblandet MME i Spania saa regner med vi tar med pulver, men hva slags vann blander man med? Kokt vann fra kranen eller flaskevann? Maa man evt. koke flaskevannet ogsaa? Og hva med natriuminnhold i flaskevann? Noen som vet? Takk!
Little Miss Poopsie + en til! Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2010 Takk for svar! Vet du om det er noe spesielt flaskevann som er bedre enn andre med tanke paa natriuminnholdet?
Little Miss Poopsie + en til! Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2010 Og maa man vaske flaskene i flaskevann ogsaa foer koking eller holder det aa bruke springvann til selve vasken?
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 de selger ferdigblandet nestle mme i literpakninger og 1/2l pakninger. De heter nidina eller nativa, det er mange typer aa velge mellom. jeg brukte flaskevann til mme pulver som jeg varmet i microen og vasket de i vann fra springen eller brukte vaskemaskinen. flaskevannet maa du nesten bare lese paa etiketten paa de forskjellige typene.
rocky1 Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 de selger ferdigmelk på de fleste apotek i Spania
Miss Foster Skrevet 24. juni 2010 #7 Skrevet 24. juni 2010 Bruk flaskevann som du koker. Men det er ikke noe problem å bruke springvann til vask av flasken. Men du får kjøpt ferdigblandet MME på de store supermarkedene og apotek.
solstråle69 Skrevet 24. juni 2010 #8 Skrevet 24. juni 2010 Ta med pulver hjemmefra, og kok flaskevann. Natriuminnhold? Aner ikke - men er ganske sikker på at det går greit. :-)
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 25. juni 2010 #9 Skrevet 25. juni 2010 En flott ting i Spania er at det finnes flere literskartonger med ferdig MME. Veldig greit på ferie!
Lillebror og stoerebror Skrevet 25. juni 2010 #10 Skrevet 25. juni 2010 Jeg ville nok tatt med det pulveret du pleier å bruke så vet du at barnet liker det og tåler det. Bruk flaskevann som du koker, det går fint i vannkoker. Flaskene pleier jeg å vakse i flaskevann der man ikke drikker vannet fra springen. Jeg tar med meg alt jeg MÅ HA fra norge når jeg er på ferie. Det er ikke alltid mam får tak i det man skal og så vet man at det er produkter men er vant til særlig med tanke på barn. De fleste land er forresten dyrere på bleier enn norge så det er som regel lurt å ta med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå