Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Ryggen min orker ikke en firehjuling, så her ble det OTH, da det var den letteste vogna og sku/snu! Bor i by, men bruker den mye på grusveier også!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 hva mener du noen liker trehjuling og andre liker firhjuling. fjongt vel smak og behag.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Spørs hvor "fjongt" man syns det er når babyen ligger fanget under vognen fordi den velter. Jobber i barnehage og HATER trehjulingene! Prøver å snike det inn i samtale med foreldrene, men ingen nytte. Helt til vogna veltet med ungen i. Har hendt noen ganger nå. Bare dritt!!! De er laget for de som skal være inne på kjøpesentre, og da er jo vogna perfekt å trille gjennom reolene. Herregud!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Dagens vogner ser ut som monstre. Skjønner godt at folk vegrer seg for å ta i et tak når de skal løftes av buss eller trikk. Det er jo helt umulig å få tak noe sted, unntatt i det skitne hjulet. Og der vil ihvertfall ikke jeg ta, fullt av hundemøkk og annen skitt. For mora står selvfølgelig og holder i motsatt ende ...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Jeg gir litt blaffen i hva som er "fjongt".. Min 4-hjuling virker perfekt for oss, så da er vi fornøyd med det! Og er selvfølgelig veldig glad for å ha en sterk rygg, sånn at jeg kan velge...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har absolutt ikke en ster rygg, men velger å ha en firehjuling til mitt barn alikevell. Sikkerheten til barnet går foran min helse!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #7 Skrevet 24. juni 2010 Å gid, så nobel du er, 15:18. Personlig tenker jeg kun på meg selv, og har derfor en trehjuling. Har hatt ei slik vogn til alle mine barn, og utsatt mine barn for stor risiko. Ikke har jeg holdt meg bare til kjøpesenter heller, men jaggu har jeg faktisk aldri veltet.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #8 Skrevet 30. juni 2010 jammen godt du aldri harveltet men tror det her var snakk om at vogner med tre hjul velter oftere en de med fire hjul. om mor eller far skulle velte finnes har ikke noe med valg av vogn å gjøre. ;p
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #9 Skrevet 30. juni 2010 Jeg syns vogene er stygge. Vi har en Simo classic vogn, stor er den, men jeg syns den er kjempefin. Enig med en over her, vognene i dag er lite fjonge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå