Gå til innhold

Her er min historie :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

11.juni kom lille store Brage. Fire dager før ul-termin, men en dag over min egen.

Jeg hadde tidligere vært på ktr hos jm og fått beskjed om å ringe dersom jeg fikk like mye masrier. Da skulle jeg få reise på sykehuset pga rask fødsel tidligere.

Natt til torsdag fikk jeg masrier igjen. Tok tiden mellom halv ett og halv to, da hadde jeg hatt 18 stk, så jeg ringte og ble da send med engang. Dette tok seg ikke opp, så slik gikk jeg til fredagsmorgen. Hadde da blitt strippet to/tre ganger uten at det resulterte i noe annet enn blodslim.

Så, da klokka var litt på ni fredagsmorgen kom jm inn og lurte på om vi skulle ta vannet. Det ville jeg selvfølgelig. Klokka ni satte hun på elektrode på Brage sitt hode så vannet fosset :)

Kjente med engang at det ble fart på riene. Etter en time hadde jeg åtte cm og da gikk det slag i slag. Brage kom ut klokka 11.20, men det var en kraftkar. Hode kom fint ut, men han satt fast i skuldrene, så jeg fikk total ruptur. Men det gikk heldigvis bra med gullgutten :)

Etter to og en halv time med sying og en time på overvåkning fikk jeg endelig hilse skikkelig på gutten. Han var 4380 gram, 52 cm og helt nydelig! :)

Jeg har ikke hatt noe problem etter syingen, så det gikk over all forventning!

Nå koser vi oss hjemme med amming, kosing og late dager :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oioioi, stakkars deg. Måtte du i narkose? Godt alt endte bra og gratulerer så mye med Brage (flott navn) Er min skrekk å revne igjen under fødsel, fikk heeelt vondt nå hehe. Klem

Skrevet

Gratulerer med godgutten - flott navn, forresten:)

Kose dere masse!!!

Skrevet

Jeg hadde ikke noe problem med revninga. Kjente det ikke da det skjedde og takket være en kjempeflink lege som sydde meg, så hadde jeg ikke vondt annet enn at jeg var stiv og støl noen dager. Jeg fikk spinal, da de var redde for å legge meg i narkose like etter at jeg hadde født. Det verste var å ligge å vente på å få hilse på godgutten :) Men det vil jo bli endel kontroller fremover, og det er jo ikke akkurat det jeg gleder meg mest til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...