Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Våkner hver morgen med "skorpe"lignende melk på brystvortene, og lurer på om dette er normalt så tidlig. Klemmer jeg for å forsøke å få noe ut, så kommer det store dråper med blankt, iblandet hvitt. Har også økt fra D til E cup den siste mndn, uten å ha gått opp et eneste kilo i vekt så langt i graviditeten. Forstår meg ikke helt på dette her jeg. Vanlig, eller tidlig, eller hva? Skal godt gjøres at jeg er lenger på vei, for jeg hadde stålkontroll på mensen og el og alt det der før jeg ble gravid.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Æsj! 6 mndr FØR fødsel med lekasjer.... Sukk!!!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Veldig praktisk hvis du eller noen andre i nærheten liker melk i kaffen.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Slik er det kanskje hos dere, men slik er det altså ikke hos oss. Men jaja, hver sin lyst... folk er forskjellig...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 Har ikke noe med lyster å gjøre, men bare en praktisk innretning i nødens stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå