Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 huff.. er midt opp i et samlivsbrudd. Jeg skal flytte ut, og min mann er bitter og svært såret. Vi har hatt en turbulent tid i en god stund nå.. og nå har jeg funnet ut at jeg må ut herfra. Jeg er utrolig lei meg for det, å er såret selv. Dette er absolutt ingen ønskesituasjon.. det jeg lurer på er, hvordan skal jeg kunne skåne min mann mest mulig? vil ikke gjøre ting verre en de er. Hva skal jeg si, for at han kanskje skal ville samarbeide? For det er vi virkelig bare nødt til, med tanke på barnet vårt. jeg er så redd for å si ting som skal såre han enda mer og gjøre han mer bitter...
Rampongi Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Om han ikke greier å se at feks ungen kan bli lidende av pappas sårhet og stolthet, så ta en timeout. Snakk ordentlig med ham og spør om hans synes det er ok å være i fred i noen uker. Ta opp tråden da og bli enige om praktiske ting. Verden ble nok kanskje litt overveldende akkurat nå og kanskje er ikke tidspunktet det mest gunstige å bli enige om ting og tang. Men det var bare en tanke fra meg. Ikke sikkert det passer til opplegget deres. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 om dere bor sammen, og har barn sammen er dere pliktig til 1meklings time. Prøv å få unn det praktiske der, fastsett avtaler ang hvem som skal ha barnet når, penger etc. Da er det verste unnegjort på den frnten, og så må du bare la bf bruke den tiden han trenger (hilsen en som har vært gjennom det selv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå