Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Er det sånn at jeg skal sende en bekreftelse på at barnet er født til NAV? Og til arbeidsgiver? Hva skal jeg evt. bruke som dokumentasjon, holder det med kopi av fødselsbeviset jeg fikk på sykehuset?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Jeg vet jeg må sende til arbeidsgiver, for det har jeg fått beskjed om... Men da dropper jeg NAV. De må jo få beskjed innad i systemet, tross alt blir vel barnet folkeregistrert! )
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Hvordan dette meldes til arbeidsgiver spørs på hvordan rutinen er der du jobber. Jeg ringte lederen min som sendte skjema til lønningskontoret.(jobber i helse sør-øst)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Jeg jobber og i helse sør-øst... ;o) Kanskje det holder med en telefon da! (Er så travelt på jobb, så ville liksom ikke ringe sjefen og spørre, vet hun har nok å gjøre i disse omorganiserings-tider...) Takk for svaret! HI
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 NAV får beskjed om fødsler og dødsfall uten at foreldre eller familie melder fra
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #7 Skrevet 24. juni 2010 Eller så sender du bare "andre meldinger" i "personalportalen" selv. Der skriver du:Jeg fødte xxx Om du ikke har personalportalen på din hjemmepc,så ringer du (de kjempehyggelige jentene og guttene på) support;-) Det er en ting de hjelper med på 5 minutter:-D 14:48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå