V.A.B Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Når de greier å makulere papirene mine to ganger på rad, og i tillegg ringer for å fortelle meg at de HAR mottatt dem, men de må altså ha papirene foran seg for å kunne godkjenne søknad om OS, ja da kjenner jeg at jeg får lyst å eksplodere. Så jeg har sendt dem, IGJEN. Heldigvis er jeg veloppdragen og lirte bare ut av meg et lite "faen", før jeg pent ba om unnskyldning.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 hehe.... å forby makuleringsmaskiner fremstår som en konstruktiv løsning på problemet
♡ A & E ♡ Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Er mye som skulle vært forbudt på de kontorene der ja....
Ikkelektuell Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 Kanskje det er samme kontor hvor en av de ansatte makulerte slipset sitt, mens det satt på ham.
Gjest thricane Skrevet 28. juni 2010 #6 Skrevet 28. juni 2010 hahahaha, nav altså. der kan du møte på mye forskjellig. og for en fantastisk organisering... jeg var innom for å lever noen papirer. står da først i kø for å komme frem til en betjent disk hvor du får kølapper.!? to stk stod der, sa jeg skulle inn pga foreldrepenger, han klør seg i hodet, spør hun ved siden av, gir meg en kølapp.. og vet du, etter en halv time i kø, fant jeg ut at jeg hadde fått feil kølapp og måtte inn i en ny kø.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå