Gå til innhold

Forby makuleringsmaskiner hos NAV!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når de greier å makulere papirene mine to ganger på rad, og i tillegg ringer for å fortelle meg at de HAR mottatt dem, men de må altså ha papirene foran seg for å kunne godkjenne søknad om OS, ja da kjenner jeg at jeg får lyst å eksplodere. Så jeg har sendt dem, IGJEN.

 

Heldigvis er jeg veloppdragen og lirte bare ut av meg et lite "faen", før jeg pent ba om unnskyldning.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.... å forby makuleringsmaskiner fremstår som en konstruktiv løsning på problemet :P

Gjest sug lut
Skrevet

Du vil ikke heller påby hjerne?

Skrevet

Er mye som skulle vært forbudt på de kontorene der ja....

Skrevet

Kanskje det er samme kontor hvor en av de ansatte makulerte slipset sitt, mens det satt på ham.

Gjest thricane
Skrevet

hahahaha, nav altså. der kan du møte på mye forskjellig.

 

og for en fantastisk organisering... jeg var innom for å lever noen papirer. står da først i kø for å komme frem til en betjent disk hvor du får kølapper.!? to stk stod der, sa jeg skulle inn pga foreldrepenger, han klør seg i hodet, spør hun ved siden av, gir meg en kølapp.. og vet du, etter en halv time i kø, fant jeg ut at jeg hadde fått feil kølapp og måtte inn i en ny kø.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...