Villa Perlesukker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Huff jeg sovnet og snorket bare som verre var haha. Var hos hudpleier. Men å ligge med maske og rolig musikk så BER man jo om at kundene skal sovne haha Det verste er at jeg faktisk kan synes at det er så godt hos frisøren at ejg sovner der også? Noen andre som også sovner? Eller har får jeg kanskje bare kronisk for lite søvn?
Gjest Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Sovner, sikler og skjærer tenner. Veldig behagelig kunde er jeg nok ikke... :-)
The Bad Gal Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Nei, jeg hater sånne behandlinger, så sitter stiv som en pinne og vil bare stikke av. Går kun til frisør, og alt for sjeldent, liker ikke å bli dulla med. MEN; jeg sovner lett av under tatovering, hehe. *sær* Var du der nettopp nå, frøken? Hihi, kan tenke meg det var smått flaut, ja, men forhåpentligvis
Villa Perlesukker Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2010 Haha sovner og sikler ja.... kom noen minner frem om min første natt med gulesider haha.... det var så varmt og jeg var nokså fyllesyk... våknet av at jeg lå med halvåpen munn og siklet på puta hans.... mohahahah heldigvis den andre veien enn det han lå...alt han så var mitt lange fagre blonde hår og min snertne nakne kropp hihi....
The Bad Gal Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 vesla trykka på knappen... ...men forhåpentligvis ligger det ikke bilde av deg ute på internett nå med tamponger i ørene, håndskrevet skilt med ufin tittel, grønn leppestift m.m
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har duppa av hos frisøren et par ganger Ikke så moro når hodet pluttselig detter ned De gangene jeg har sovna er når det er en kjedelig frisør som ikke sier et kvekk og jeg er der på ettermiddagen
Trenger hjelp!! Skrevet 24. juni 2010 #7 Skrevet 24. juni 2010 Hehe,jepp.Sovner til og med når de skal bare nappe brynene mine.Er helt håpløs hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå