Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Idag fortalte en venninne meg at fyren hun har holdt på med er FØRTISEKS ÅR? Jeg ble ganske sjokka... Hun blir 25.. Hva er det hun tenker med? Jeg tenker at det er helt sykt.. De må jo være milevis fra hverandre i livet.. Er bare redd han bruker henne... Skulle visst få møte ham på lunch imorgen da.. håper jeg tar feil Hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Ja lillesøsteren til en venninne av meg er 18år og er sammen med en som er 40år.. Synes d er litt rart. Men dem har det bra ilag nå så får håpe det fortsetter. Er bare rart at han er 62år når hun blir 40år.. Tenk når hun vil ha barn. Hun vil værtfall ha 2 å dem skal ikke starte før hun er ferdig utdannet. Hun har 3 år igjen å skal ha et friår nå.. Så dem kan ikke starte med barn før han er 44år..
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Sånne forhold varer som regel ikke så lenge, men noen unntak finnes det jo. Som regel blir det trøbbel når den unge dama ønsker seg barn og mannen enten allerede har barn på hennes alder eller ikke vil vente så lenge som dama vil. Sikkert spennende å være sammen med en erfaren mann, men klarer ikke se at de er på samme nivå så lenge, og det skriker nyskilt mann på jakt etter noe å gjøre eks kona sjalu og sint over
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Kjenner til fire-fem ekteskap med ca 20 års aldersforskjell. De har fungert utmerket så nær som ett. Noen av dem er riktignok ikke så gamle ennå, dvs mannen i midten av 50-åra.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Jeg var sammen med en på 42 da jeg var 18-19. Vi hadde en herlig sommer sammen. En fantastisk mann.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 Aldersforskjellen vil nok merkes mest når manne blir mer skrøpelig og f.eks. nærmer seg de 70 (avhengig av hvor godt mannen holder seg), og kona er 20 år yngre. Vil da fort bli et pleieforhold mer enn et likeverdig ekteskap.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #7 Skrevet 24. juni 2010 Søsteren min er 25 og bor sammen med en på 42. En venninne av meg er 18, og er sammen med en på 41. I starten hadde jeg æsj-æsj-fakter. Men, når jeg ble kjent med begge mennene, innså jeg at de passet helt perfekt til hverandre. Det er noe som heter mental alder. Men selvfølgelig, litt merkelig å ha min svoger på besøk. Han har mer felles med vår far enn vi søsken. Har vel aldri snakket skikkelig med han, faktisk.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #8 Skrevet 24. juni 2010 huff.... jeg var på klassetreff (20 år siden vi gikk ut av ungdomsskolen). Dvs vi er 35 og hun ene i klassen kunne fortelle meg om sin 76 år gamle kjæreste/verdens beste venn
Gjest sug lut Skrevet 24. juni 2010 #9 Skrevet 24. juni 2010 Hun bruker ham - han bruker henne. Det er i bunn og grunn ingen stor forskjell.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #10 Skrevet 24. juni 2010 Ingen bør være sammen med noen som kunne vært foreldra dine eller barnet ditt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå