Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får håpe vi popper da hele gjengen! De av oss som er klare hvertfall! ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håpet ved forrige fullmåne også, men den gang ei;) På overtid nå, så kanskje det slår inn:). Ellers har jeg desverre hørt at det ikke stemmer at det blir født flere ved fullmåne. Litt overtro ute å går, men godt å ha noe å håpe på;)

Skrevet

Men passer da fint for oss som er litt overtroiske også da :-)

Jeg er ihvertfall kjempeklar (2 uker +1 til termin)!

Skrevet

Jeg håpet også ved forrige fullmåne, ble ingenting :s

Nå er jeg også på overtid, og selv om jeg egentlig ikke tror så mye på det, så håper jeg virkelig den bruker alle sine krefter denne dagen! :)

Skrevet

Er tre dager siden termin, så jeg vil veldig gjerne at det skjer noe snart. Nr 1 kom ved fullmåne, men da to dager før termin.. Er skikkelig utålmodig nå..

Skrevet

Har faktisk termin på lørdag. Kunne jo klaffe fint med fullmåne da. Bortsett fra at jeg skal i bryllup... til søster...

Skrevet

poppeklar!!!! Og krysser fingrene. Førstemann kom i fullmåne dager. :-) Lei av å være så tung og uregjerlig. :-) Håper du som skal i bryllup til søster får gjøre det men har ein poppete søndag da. :-)

Skrevet

Jeg er med!! :-D Fortsatt to uker til termin, men jeg er klar for litt action her! :-D

Skrevet

På lørdag er jeg klar, og har da ni dager til termin. Er overtroisk, og tro kan jo flytte fjell sies det, hehe=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...