Gå til innhold

Nå er det nok!!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk et brev fra legen i dag som satte meg helt ut... Ingen dødelig sykdom, men nok til at jeg er helt på gråten...

Barna mine har fra før begge astma, melkeallergi og refluks. I tillegg har en asperger syndrom og atopisk eksem. Brevet fra legen sier at den ene antakelig har cøliaki også. Jeg kjenner jeg blir litt desperat her. Hva i alle dager skal vi spise? Vi lever fullstendig melkefritt, lager så å si all mat fra bunnen, med unntak av noen ytterst få halvfabrikata varer som er melkefrie, som vi nå sikkert må kutte ut.

Jeg kjenner at jeg orker bare ikke mer av dietter, tilpasninger og spesielle behov. Stakkars liten, hva i alle dager skal hun spise? Hun elsker forøvrig brød og frokostblanding, men spiser nesten ikke noe annet.

Nå trenger jeg trøst! - Og gjerne råd fra noen som lever gluten- og melkefritt... Vi skal ta ny blodprøve i morgen for å kontrollsjekke... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Awwww så frustrerende! JEg vet ikke så mye om dette, men vet at mamman til ei jeg hang litt med i barndommen har cøliaki og melkealergi, og hun elsket å bake. JEg husker det ofte luktet nybakt hos dem, hun var alltid glad og så sunn og pen ut. Håper det oppmuntrer deg litt. Klem!

Skrevet

Bare slapp av. Om du ikke ønsker å bake selv så selges det glutenfritt brød og andre varer over alt. Brødet kan du dele opp i skiver og ha i frys, ta ut skiver etter behov. Det finnes masse god glutenfri mat!

Hilsen en med erfaring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...