Gå til innhold

Jeg har mistet en av trillingene...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg helt noya...

 

Noen som har vært i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så leit å høre! Hvor langt er du på vei og hva sier de på sykehuset? Jeg vet om en jente som mistet den ene tvillingen sin da hun var 30 uker på vei. Jeg kjenner henne ikke veldig godt, så jeg kjenner ikke detaljer osv, men vet ihvertfall at alt gikk fint med den andre tvillingen hennes. Hun er nå ti år, og er frisk og rask..

 

Viktig å tenke positivt nå!:-) Klem:-)

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Ja, jeg har vært i samme situasjon. Trist å høre, hvor langt er du på vei?

Skrevet

Jeg er ikke vært i samme situasjon, men ville bare gi deg en trøsteklem.

Skrevet

Trist å høre :(

 

Jeg mista den ene tvillingen før uke12, hadde ingenting å si for den andre ungen, som klarte seg kjempefint ut svangerskapet :)

 

 

Skrevet

Samme erfaring som hun over..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...