Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 NOen som kan anbefale en manuell terapeut i Bergen som behandler små barn/babyer?? og hvorfor tok dere med mini til m.terapeut? (er jo litt redd for at jeg bare er hysterisk hønemor..hehe) men min lille prins har altså hatt en favorittside fra han kom til verden i litt for stor fart..noe som har ført til litt avflatning i bakhodet, selv med MYE stimulering. Den siste tiden har det også blitt en del ammeproblemer (puppenekt)..og det virker som han til tider er litt øm i ryggen og treg mage, selv om han bare får morsmelk. Hva ville dere gjort?? har tatt det opp på helsetasjonen, men ikke så mye hjelp å få der... Lillemann er forresten 3,5 mnd
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Jeg gikk til en i Strandgaten. Rett over veien med Berstadhuset. husker ikke hva de heter, men det er vel bare å google det Jeg gikk der med mini pga søvnprøblemer, favorittside og mageproblemer. De fant at han var skeiv i nakken pga fødselen. Det hjalp litt men ikke så mye. Men absolutt verdt å ta en tur =) Og det er gratis for de under 12 år.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 http://www.bma.manuellterapi.no/ Roar Jensen, veldig flink med babyer. Han var først i Bergen til å behandle KISS. Gutten vår hadde KISS og ble fin etter 2 behandlinger. Du kan jo også kikke litt på denne siden http://www.kiss-kidd.no/ Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Asta-May Flekke ved Vågen Manuellterapi. Veldig grei og flink dame. Var der med min lille gutt pga mistanke om låsninger. Var søvnproblemer som var hovedårsak til at jeg prøvde manuellterapi. Var ikke noe særlig å finne hos min gutt, men hun behandlet det hun fant, og så var vi tilbake på en kontrolltime og da var alt i orden.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #7 Skrevet 25. juni 2010 Var Asta-May vi gikk til og =) Og er enig med deg det du sier om henne =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå