Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Er det bare meg som er kjip eller har bladet blitt fryktelig dårlig den siste tiden?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har sluttet og gått over til Kamille i steden. Supert blad!!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 DetNye var norges beste blad i mange, mange tiår, men er nå elendig. Jeg har sluttet å lese det, og leser heller blader på nett nå. Det meste handler jo bare om reklame uansett nå for tiden.
Gjest Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Jeg synes og det er veldig dårlig...abonnerte på det i mange år, men etter de forandret hele bladet i vinter sa jeg opp og gikk over til Kamille istedet.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 Kjøpte de idag og tellet alle reklamesidene og det var 54 reklamesider av totalt131 sider. Reportasjer og bilder av klær og sko var det 30 sider om med så og si bare bilder. Sminke og styling o.l fikk 13 sider. Nesten bare bilder der og. 7 sider med reportasje, hvor av 4 av dem med Sandra L. Haugen. Og et par sider helt til slutt med reise. Hele bladet er jo blitt bare bilder og skvalder fra ende til annen! hi
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #7 Skrevet 24. juni 2010 det sluttet jeg og abonnere på da jeg var 17 tror jeg. dildo tips og hvordan kle seg som paris hilton er litt uinteressant syns jeg
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #8 Skrevet 24. juni 2010 Syns Det Nye har tapt seg masse. Har gått over til å abonnere på Cosmopolitan. Knall bra blad !!!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #9 Skrevet 24. juni 2010 For tiden kjøper jeg bare [MAG] siden det har vært en reportasje om meg der!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #10 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har abonnert i flere år, men sa opp for noen mnd siden. De satser visst på mote (og bare det virker det som) og har kuttet ut alt annet interessant stoff... (jeg klagde på forandringen, fikk til svar at de hadde skiftet fokus, da svarte jeg med oppsigelse på abonnementet...)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #11 Skrevet 24. juni 2010 Har kjøpt mitt siste Det Nye! Fy for et møkkablad! Kun motestoff, ingen lesestoff! De går nok konken snart.
Gjest Skrevet 24. juni 2010 #12 Skrevet 24. juni 2010 Hvis alle signerer med nick, så kan vi linke til denne tråden i en superklage fra alle sinte dibbe-mødre, som er skuffet over bladet. Kaaanskje de forandrer mening da? Lov å håpe!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #13 Skrevet 24. juni 2010 Jeg anbefaler heller Woman som tidsfordriv. I blandt kan jeg le meg ihjel av bladet.
AO3 Skrevet 24. juni 2010 #14 Skrevet 24. juni 2010 Her om dagen kjøpte jeg Det Nye for første gang på mange år. Jeg ble sjokkert over hvor dårlig bladet har blitt. Før var det jo noen reportasjer av ymse slag, som var mer eller mindre interessante å lese. Noen intervjuer, historier fra virkeligheten, slike ting. Nå var det BARE mote og sminke, pluss noen kjendisbilder. Ikke noe annet. Jo, bortsett fra store mengder reklame. Elendig!!! Kjøper aldri bladet igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå