Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Jeg er drittlei av jobben min, samtidig som jeg ønsker meg mer tid med barna. Jeg kunne tenkt meg å jobbe 50%, men det har jeg ikke råd til. Derfor prøver jeg å lete etter alternativer. Noen som har erfaringer???
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Jeg tenkte det samme. Har nå startet nettbutikk som jeg på sikt håper kan gi oss nok til å leve av....
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Hva slags nettbutikk da? Og hvordan kan man bare starte det? Jeg er jo så lite kreativ jeg at jeg vet ikke hva jeg skal få til. Har liksom ingen ideer. Og alt jeg finner på nett virker veldig useriøst. HI
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Selger barneutstyr:) Du må finne noe du selv brenner for. Det er mye jobb med nettbutikk, men jeg kan bestemme arbeidstid selv, slik at jeg jobber når barna sover på dagen og om kvelden-ofte langt utover natten. Det finnes mye useriøse aktører på nett som lokker meg at du kan jobbe lite og tjene mye.Bare styre unna. Det beste er å starte noe selv....
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har egentlig lyst til å jobbe som sånn vare/salgsfremmer jeg.... Dra rundt i forskjellige butikker, møte masse folk etc. Jeg trenger enten en aktiv jobb eller en jobb jeg kan gjøre hjemmefra. Ikke lett dette her. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå